Nu Online
Momenteel zijn er 467 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alternatief feestbusje?

4-12-2012 11:22:40
Hallo allemaal,
Wij hadden graag het feestbusje gehad op onze receptie 's middags. Zij leveren bubbels, hapjes & broodjes, statafeltjes, paraplu's bij regen en zorgen voor bediening. Nu blijkt dat zij niet meer vrij zijn op onze datum.
Ondertussen heb ik ook al naar de bubbelbus en broodjes & co gemaild. Van de eerste heb ik nog niets teruggehoord (maar denk dat zij enkel in drank voorzien). De tweede zijn op jaarlijks verlof op onze huwelijksdag.
Kennen jullie misschien nog goede alternatieven met dezelfde service als het feestbusje?
Dank jullie wel!

Kim
31-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 900

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik4-12-2012 11:40:25

Hoeveel kost dat dat feestbusje?

Kim
31-5-2014
 Meld misbruik4-12-2012 11:45:05

Geen idee. Je kan een offerte aanvragen (www.feestbusje.be). Ze hebben ze ons niet gestuurd, omdat ze toch niet vrij waren op onze dag.

candy
20-7-2013
 Meld misbruik4-12-2012 12:59:10

zo een feestbus kost voor 2uurkers rond de 750euro heb het ook al na gevraagt

Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik4-12-2012 13:42:03

Wij zagen op een trouwbeurs de Bubblecar staan.
De man was zeer vriendelijk en gaf ons meteen heel wat uitleg.
Standaard is het voor een glasje cava/champagne maar eventuele hapjes waren te bespreken.
Misschien is het wel iets voor jou: http://www.bubblecar1930.be/bubblecar/home.html

Succes!

Eva
13-9-2013

nathalie

Meld misbruik4-12-2012 20:14:12

Café on wheels :) Best wel bellen. http://www.cafewelkom.be/cafeonwheels/home.php Het zijn oude volkswagenbusjes.

Brecht
31-12-2015
 Meld misbruik5-2-2013 20:39:07

Wij hebben zelf de bubblebus al geboekt.. We zijn er snel bij samen, maar ik vind dit echt een cool concept en deze bus is gewoon geweldig uitgewerkt. Sprak mij als man echt aan en mijn verloofde vond het ook een super busje. Bovendien zeer vriendelijke gast op de huwelijksbeurs! En hadden gevraagd voor hapjes en het antwoord was: alles is bespreekbaar!

www.bubblebus.be is de site.
Veel succes ermee!

Brecht
31-12-2015
 Meld misbruik28-4-2013 13:07:46

Gisteren receptie van bubblecar meegemaakt, blij dat we voor bubblebus kiezen hoor. Erg slordig, je ziet alle lege flessen en dozen staan!

Kim
31-5-2014
 Meld misbruik29-4-2013 13:18:12

Wij hebben gekozen voor bubblecar 1930. Tja, ze zijn ook nog niet zolang bezig als bubblebus, dus ook wat minder ervaring. We zullen zien wat het geeft. Ik zal het weten te zeggen na onze trouw. Maar ik geef ze zeker nog het voordeel van de twijfel. Heb je al eens een receptie van bubblebus meegemaakt?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...