Terug naar overzicht
hallo,bij youniek in turnhout hebben ze dit merk.ze hebben ook n website.www.youniekbruidsmode.be mss dat dit jou kan helpen.je kan er trouwens vrijblijvend gaan kijken zonder dat ze opdringerig zijn ;-)groetjes
Ik zit ook met dat probleem !!ik moet DRINGEND schoenen hebben. ik had er gepast bij cermo (waar ik mijn kleed gekocht heb), maar die waren niet helemaal mijn smaak.Ik wil er ook graag van elsa colroured shoes, maar ik durf precies niet zomaar in een winkel waar ik mijn kleed niet gekocht heb, gaan kijken voor schoenen. Wat denken jullie ???
Mijn schoenen van Luca Renzi komen van bij Gabrielli in Roeselare
Hey!als je een mailtje stuurt naar Elsa Coloured Shoes via hun website, sturen ze je een lijst met alle verkooppunten door. Het zijn er heel wat :)Succes ermee!
Mij bevallen de schoenen van Elsa coloured schoes ook wel, maar kan er iemand mij misschien vertellen hoeveel deze ongeveer kosten?Bedankt!
Heey, ik heb ook een mailtje gestuurd naar de ElsaColoured Shoes website en heb ook de lijst met verkoopspunten gekregen, maar daar staan alleen enkele bruidswinkels op. Zoals bv Jagré waar ik mijn kleed gekocht heb, maar daar hadden ze maar 3 modellen ofzo... Dus vraag ik mij af of die andere bruidswinkels ook niet maar enkele schoenen van de collectie hebben?
Ik koop de mijne in la tiara waar ik ook men jurk gekocht heb en ze zijn 135 euro. Ik weet niet of ze heel de collectie binnen hebben, je kan altijd eens bellen he als je van plan bent om naar een winkel te gaan.... In elk geval goeie keuze want ze zitten heel comfortabel! (het eerste halfuur toch zeker, zolang heb ik er voorlopig nog maar mee rondgewandeld )
ik heb schoenen op maat besteld bij shoes of prey en ze zitten fantastisch!!!
@Lien: daar zou ik me niets van aantrekken. Ga die winkel maar binnen - geld in de kassa is geld in de kasse en klant is koning! Succes!
@Sara: ik denk er ook aan om bij Shoes of Prey te bestellen! Heb jij nog iets extra van douanekosten of zo moeten betalen? En vallen de maten eerder klein of groot uit? (weet wel dat je kan terugsturen, maar toch, altijd handig om ineens de goeie te hebben :) )
in het bruidsparadijs in antwerpen hebben ze quasi de hele collectie. Je kan er enkel voor schoenen binnen gaan want ze hebben daar alles voor het huwelijk. ik weet ook dat je ze in Brugge bij suère kan krijgen, dat is wel bij een naaister.
Bij jpc in antwerpen hebben ze Elsa coloured shoes. De prijs ligt rond de 170 euro denk ik.
@Sara: Hoe is de kwaliteit van Shoes of prey? Ik bedoel daarmee of de schoenen mooi afgewerkt zijn? Ik ben eens op de site gaan kijken en je hebt inderdaad veel keuze!
mijn schoentjes zijn echt supermooi afgewerkt, mooi lacqué leer ook. En speciaal voor mij hebben ze een ander hakje erop gedaan en de voorkant breder gemaakt. Echt een superservice! Als je je mailadres doorgeeft stuur ik je anders eens een fototje door;-)
Heey Sara,Een fototje zou super zijn :). Je mag dat sturen naar jokedelang@hotmail.comHad je je voet dan eerst gemeten of hoe wist je dat de voorkant breder moest gedaan worden? Want er staan toch geen afmetingen bij de schoenen ofwel? Ik vraag het maar omdat ik eigenlijk ook wel brede voeten heb :)Ik heb ondertussen mijn droomschoen al ontworpen op de website :)Bedankt!
Fototje komt er aan;-)