Terug naar overzicht
Hallo RuthDit is zeker mogelijk hoor, moet je eens vragen in de winkel waar je jouw kleed gekocht hebt. Je kan verschillende aanpassingen laten doen. bij het kleed van een vriendin van mij was er een bloem ter hoogte van haar heup, die heeft ze laten verplaatsen naar het schouderlintje. Was mooi gedaan hoor.groetjes
Bij mij worden ook nog extra pareltjes toegevoegd dus ik vermoed dat dit bij jouw kleed ook gewoon kan.Gewoon ff vragen in de winkel :-)
bij mij hebben ze dat toch ook gedaan hoor, heeft mij bijna niets extra gekost, ik geloof maar een 20 euro (hangt natuurlijk van uwe winkel af ;-) )
Dank je wel dames!!Heel fijn om te horen!Dan ga ik straks eens bellen. Hebben jullie dat veel op voorhand laten doen? Mijn eerste pas is eind januari, kan ik het dan nog vragen?
nejet ik heb dat bij mene eerste pas gezegd en toen ik da ging hale stonne die der op whahah (ik ben der tusse ok nemer terug geweest)
Bij mij is dit vrij laat nog beslist (een dikke maand geleden ofzo...)Als je het nu al zeker weet zou ik het gewoon zo snel mogelijk zeggen, dan kunnen ze er rekening mee houden met hun planning. Misschien gewoon al even bellen dat ze het noteren en dan kunnen de details zoals 'waar nog hoeveel pareltjes' dan besproken worden. Je hebt dan nog 3 maanden dat lijkt mij ruim voldoende :-)
Hallo,Mijn kleed is heel simpel geen één parel of glitter. maar ik wou ze, omdat het model past. ik laat er voor +- 200 euro pareltjes en brilljantjes opzetten.200 euro omdat het handwerk is en toch +-5 u werk zei de naaister van de winkel.mvg