TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veerle
23-9-2006
|
10-10-2006 10:16:22
hey,
Wij hebben nu bijna 3 weken geleden daar ons feest gegeven en al onze uitgenodigden waren er over in de wolken. het eten was echt superlekker, al kwam het voor sommige misschien iets te snel op elkaar. Maar hier ligt de fout bij ons misschien omdat ze van de zaal uit vragen naar uw tijdindeling. Heb je al eens op hun website gaan kijken, de fotos zijn echt wel realistisch vind ik. Wij vonden het voor ons een geslaagde avond.
Ben je trouwens van die kanten? Mijn ouders wonen in Boechout en ik heb mijn jeugd eigenlijk doorgebracht in Vremde/Boechout/Mortsel.
We kennen elkaar misschien wel?
groetjes uit Phuket Veerle (mevr Moguez) 23/09/06
|
|
Dominique
25-11-2006
|
10-10-2006 13:19:19
Hey Veerle, hoe is het in Phuket? Vast wel beter dan hier. Hebben jullie een site met een foto van het bruidspaar? Ben razend benieuwd naar je kleedje. Geniet nog van je honeymoon! Dominique 25.11.2006
|
|
Els
30-6-2007
|
10-10-2006 23:29:38
Dag Veerle, Bedankt voor je reactie en proficiat trouwens met je huwelijk! Hopelijk verloopt je huwelijksreis ook naar wens. Wij wonen in Mechelen en onze families wonen in het Mechelse en het Antwerpse, dus is het Molenhuis in Vremde ideaal. Wat vinden jullie van de dansvloer en de geluidsinstallatie in het Molenhuis? Groeten, Els
|
|
Veerle
23-9-2006
|
11-10-2006 5:30:49
hey,
onze reis is super verlopen, nu in ons laatste hotel is internet gratis. Dus elke morgen na het ontbijt gaan we allebei even online, en ik kan het niet laten hier even te komen kijken :)
Over de dansvloer, bij ons was deze met momenten iets te klein misschien, maar ja dat heb je met nonkels en neven die op de maat van de muziek stierengevecht houden he :) hilarisch De muziek installatie is heel goed, ze is vooral gecentreerd op de dansvloer em de tafels derrond, als je aan de muur zit heb je echt geen last van de luide muziek en kan je gewoon met elkaar praten. dit vonden de mensen toch ook wel belangrijk.
ik zou alleen zeggen als je met het blue moon team werkt en je geeft een playlist door, neem zelf een kopie van die list mee want onze dj was wel goed maar achter liedjes die op onze lijst stonden moesten we elke keer gaan vragen, en dat vond ik niet zo leuk. dan had ik geen moeite moeten doen om er een te maken vind ik.
De fotos op ons huwelijk zijn allemaal wel digitaal getrokken maar we hebben ze zelf nog niet gezien, het zijn er ongeveer 1700 dus daar gaat wel wat tijd inkruipen. Maar ik ga er zeker een paar online zetten op onze zustersite.
goed ik ga het hierbij laten, morgen vertrekken ze naar huis, dus vandaag nog ff genieten.
groetjes Veerle
|
|
Els
30-6-2007
|
11-10-2006 23:13:44
Veerle, het zou tof zijn om een paar ervaringen per e-mail uit te wisselen. Nuttige tips voor de voorbereiding van ons huwelijk zijn namelijk heel welkom. Kan je je e-mail adres doorspelen? Bedankt. Els
|
|
Veerle
23-9-2006
|
14-10-2006 9:16:23
hey Els,
vraag maar raak, tknipperke@hotmail.com
groetjes Veerle
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|