Terug naar overzicht
Dag Katleen Mits de juiste producten en technieken, is het niet noodzakelijk om voor het avondfeest nog even terug te komen om bij te werken (wat ik wel vaak doe is op dat moment van een dagmake-up een avondlook maken voor het avondfeest). Met Nathalie heb ik zelf geen ervaring, maar wilde toch graag even op je andere vraag antwoorden. Vele groetjesJessica GlitGlamwww.glitglam.be www.facebook.com/glitglam
Oh ja, voor ik het vergeet, je lipstick/lipgloss ga je altijd wel moeten bijwerken ;-)
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=411408 Mijn topic over haar....tussen de reacties heb ik ook nog gereageerd.....
Mijn proefkapsel was inorde, maar op de trouw zelf vond ik het minder.Ze stak gewoon op zonder mijn haar nog wat bij te werken met een krultang of stijltang, met gevolg dat ik een 'kreuk' had in kapsel langs de zijkant. Had mijn haar enkel gewassen de dag ervoor zoals ze gevraagd had, niks gebrusht of gestijlt en mijn haar heeft een bekkige vorm.Ook was mijn haar niet mooi vol, had zo kale strepen er tussen van mijn haar te hard op te spannen. Dit alles had ik met mijn proef niet, toen deed ze alles met de krultang eerst, waardoor alles heel mooi lag.Dus vanaf ze buiten was heb ik mijn haar zelf nog wat goed gelegd en dan viel het op zich nog mee, maar als je zoveel geld betaald verwacht je wel dit niet meer te moeten doen.