Terug naar overzicht
je kan hem een gepersonaliseerde kerstkaart kunnen sturen met de belangrijke vraag grts
Maak een leuk filmpje en stuur hem dat op per email?Maak een fotoboek met foto's van jullie samen doorheen de jaren en als laatste foto een foto van jezelf waarbij je een bordje vast houdt: "wil je mijn getuige zijn"?Alvast heel erg spannend hoor - succes!
Ja ik zou het ook combineren met een leuke kerstkaart! Of je kan ook een puzzel laten maken met een foto van jou op met het bordje 'wil je mijn getuige zijn' .. ik geloof dat je dit bij kruidvat ofzo wel kan laten doen. En dan na hij die puzzel gemaakt heeft ziet hij het resultaat! Neem nu wel geen puzzel van 1000 stuks ofzo he
Een puzzel-kerstkaart, da's inderdaad wel leuk.Ik kan de kids de kaart ook laten vasthouden en dan "wil je mama haar getuige zijn?"Dan heeft hij ineens nog een een fotootje van de kids (daar vraagt hij toch vaak naar).allé vooruit, 999stuks dan. Nog ideetjes blijven welkom,hé!Hoe meer ik er heb om uit te kiezen, hoe beter!
Of je kan skypen en dan vragen wat ze vinden van de kids hun nieuwe t shirts!En die natuurlijk laten bedrukken met de vraag he...Dikwijls duurt het effe voor ze het beseffen en zo zie je ook meteen hun reactie he...Zo doen wij da meestal met onze familie uit Italië ook
die Rebecca met haar goede ideeen toch he! Ik vind dat fotoboek wel leuk met als laatste foto waar jij of uw kindjes een bord vasthouden met de vraag erop.
Engeland is zo ver niet.. rij naar daar int weekend en ga het persoonlijk vragen ;-) En vergeet geen kopie van zn paspoort te vragen als hij JA zegt ;-) heb je nodig op het gemeentehuis bij "buitenlandse" getuigen.
LOL Charlotte, het is sterker dan mezelf, ik kan me niet inhouden
Aah ja inderdaad zoals Mariska zegt!! Spreek er desnoods mee af in Londen.. met excuus voor kerstshoppen ofzo! Kan je zelf gewoon voor 1 dag naar toe! Pak 's morgends de boot in Calais en 's avonds ben je terug thuis! Of je maakt er een weekendje van!Is niet omdat hij niet naar hier zou kunnen komen, dat jij eens niet naar daar kan he
Neen, er naartoe gaan, dat lukt momenteel niet. Ik weet dat Engeland niet ver is, maar momenteel gaat dat niet. Daarom dat ik dus andere opties zoek.
Skype-bijeenkomstje doen waar niet jij, maar je kindjes het hem rechtstreeks vragen?Een vacature opstellen met "Gezocht - Getuige voor mijn huwelijk" en de eisen in (waar hij uiteraard in past) en dat opsturen?Of het hem gewoon pas een kwartier voor je huwelijk melden als verrassing ... "Broer, jij wordt mijn getuige, nee zeggen is niet echt een optie" ;).