Terug naar overzicht
ik ga de 18de naar daar voor te kijken voor een kleed ik hoop dak daar mijn droomkleed ook vin
Ellen, dat vraag je best eens na bij het reisbureau. Ik heb hier van nog bruidjes die hun kleed meenemen op huwelijksreis gelezen dat ze het kleed in de hoes mogen meenemen als handbagage (mits wat extra betalen) en het kleed wordt dan vooraan het vliegtuig (in business class) mooi opgehangen. Met een beetje geluk krijg je ook nog een VIP behandeling op het vliegtuig. Ik heb dit hier bij één bruidje al gelezen (die richting Antillen ging honeymoonen) dat ze met haar man in business class mocht aangezien er toch plaatsen over waren. Succes!
wippieeeeee!!!!!!keertje naar een goede lingerie winkel gaan? die passen dat zelfs meestal nog perfect aan zodat je er in past. is meestal wel wat kostelijker. of anders eventueel in engeland of USA bestellen, die hebben vaak wel grotere maten ( ik kan je wel wat adresjes mailen als je wil)
Hoi Ellen. Heb gehoord dat je dat moet aanvragen voor je trouwkleed mee te nemen. Weet wel niet juist waar. Dan is dat inderdaad als handbagage. Groetjes
ik heb mijn trouwkleed meegedaan naar de seychellen. Dit wordt aanzien als aparte handbagage, dit geven ze dan in als trouwkleren.Eenmaal in het vliegtuig hangen ze dit steeds apart. Bij ons had het reisbureau dat wel doorgegeven aan de vliegtuigmaatschappij.