Terug naar overzicht
Dag Ellen,eindelijk is iemand met maten zoals ik! K zie hier altijd kleedjes te koop maat 38 en dan denk ik, oh kon ik er maar in. Mijn kleed van Nicky Vankets is in een 44 besteld, en ze maakten er toch geen probleem van, de modellen om te passen zijn meestal een 40, maar dan houden ze dat wat dicht.Dominique25.11.2006
Mijn Mathyro jurk is maat 46 besteld. Kan dus allemaal perfect :)GroetenSofie
hey,Ik ben ook iemand met een maatje meer.Ik heb mijn kleed(je)besteld in Roeselaere(Robel)en daar hadden ze wel alle maten om te passen.Sommige iets te groot,andere die net niet toe gingen.maar ik vond geestig dat het ging en je er helemaal in geraakte.Groetjes en veel plezier met het passen van je kleedje.Het heeft je wel een kik.Geeniet er van
Dag Ellen, ik denk jou te kennen. Proficiat dat je ook gaat trouwen. Ik trouw op 28/07/07 met mijn grote liefde. Ik ben ook geboren en getogen in Hamme en ook naar het St-Vincentius Instituut te Dendermonde naar school geweest. Ik moet jou dus zeker al gezien hebben. Trouw jij ook voor de kerk van Hamme? Alvast veel succes met jouw voorbereidingen en ik ga eind deze maand ook kleedjes passen, ik kijk er al naar uit. Geniet ervan! Vele groetjes, Carmen. Als je me graag een berichtje terugstuurt: carmen.van.bunder@belgacom.be
Hey Ellen,zoals ze hier allemaal zeggen: geen probleem. Mijn kleed is ook maat 46 en er zijn maar weinig winkels waar ze die maat hebben hangen. De sluiting kan wel niet dicht, maar ze houden het wel vast of spelden het vast. Veel plezier ermee
Hoi,Ik denk dat ik al eens iemand heb horen vertellen dat ze in Bruidshuis Ellen relatief veel grote maten hangen hebben. Die vrouw vond het moeilijk om te zien hoe een maatje 38 er zou uitzien in een maatje 44...Ikzelf heb maatje 42 en vond dat wel te doen. De meeste jurken (bij LINX) waren trouwens toch maat 40, en ze ritsen er dan gewoon een stukje tussen zodat alles goed blijft zitten.Groetjes,Miriam
Dag EllenIk denk jou gezien te hebben bij Pierre-Yves woensdag. Ik stond aan de andere kant van de kamer kleedjes te passen. En heb je iets gevonden?GroetjesWendy(07/07/2007)