Terug naar overzicht
wil zeker en vast het verschil eens zien! Kan altijd van pas komen ;-)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1020021201656534... Ik heb 4 maand in een juwelier gewerkt en ik ken er dus wel een beetje van. Mijn ring, zoals hij er nu uitziet kostte ongeveer rond de 1000euro daar waar ik gewerkt heb. Wij hebben gelukkig voor beide ringen niet zo veel betaald, maar we hebben nu wel de kwaliteit.
Amai, inderdaad! Wat een verschil!
Amai ja veeeeeeeeel beter!!!
woh wat een verschil !!!!!
is de ene niet mat (ervoor)en de andere glanzend (erna)?
Ja, dat klopt, maar je moet vooral kijken naar de stenen. (ik had gevraagd om ze glanzend te maken) Zie je niet dat de zetting van de stenen veel beter is? Bij de oorspronkelijke ring zat er plaats tussen, waardoor je je stenen gemakkelijker kan verliezen. Nu hebben ze die naast elkaar gezet en extra goud, zodat ze steviger zitten.
oei, slechte ervaring van de jodenbuurt in antwerpen?help, heb ook mijn ringen daar gekocht!
Hoh, slechte ervaring niet echt. Het materiaal is echt, alleen de zetting en afwerking was bij ons niet zo goed. Natuurlijk zal dit afhangen van winkel tot winkel hé. In ieder geval als er iets aan mis is, er is altijd een oplossing voor.
amai en had je dan koopplicht ?wij gaan zondag naar de jodenburrt voor dr ringen ben een beetje bang als ik dit zie ...
Ik heb bij direggio niets gekocht. Hoh, je moet het zo zien. Als de stenen niet goed geplaatst zijn of er is iets mis mee, dan heb je een adres waar je naartoe kan ;D En de ene winkel is de andere niet in de jodenbuurt hé.