Terug naar overzicht
Hallo,mijn make-up wordt gedaan door Greetje Vandecasteele, Schoonheidsinstituut GJozef Hendrickxstraat te Schoten.Ik ga gewoon naar mijn kapper in de Heikantstraat, met kort haar is het ook niet zoveel werk aan Veel plezier met je voorbereidingen
Dag Kenneth Misschien kan ik jou verderhelpen. Ik ben bruidsvisagiste/haarstyliste aan huis en werk zelf flip-in extensions. Mocht je interesse hebben, je kunt me contacteren op jessica@glitglam.be. GroetenJessicawww.glitglam.be www.facebook.com/glitglam
Hallo,Vandaag heb ik mijn proef kapsel/make-up gehad bij Tinka (uit Hoboken). Ik ben zéér tevreden over het resultaat en de service dat ze levert. Ze is een leuke griet, professioneel en prijs-kwaliteit verhouding is geweldig! Als ik zelf suggesties of aanwijzigingen gaf was ze maar al te bereid deze toe te passen. Ze is ook heel eerlijk en zegt of iets bij je past of niet. Dit is haar website: http://www.123website.nl/i-CatcherGrtjs
Hallo Kenneth, ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toe ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel