Terug naar overzicht
hey bedankt kben al lang klant bij colruyt maar dit wist ik niet heb me ingeschreven grts
zou het ook gelden voor de "okay"?:)
Bedankt voor de tip ! Ik ga er altijd winkelen, maar had er even niet aangedacht. Aanvraag net ingevuld op site.
Inderdaad, hopelijk geldt het ook bij Okay, maar ik vrees ervoor...
http://www.colruyt.be/colruyt/static/1024/vieadeux_n.shtml dat is de link je moet u dan inschrijven er voor
ik heb mij enkele weken geleden ingeschreven , maar ik heb nog altijd niets ontvangen :-s
Lien, maak je geen zorgen, je hebt nog tijd. Je krijgt een speciale kaart die geldig is gedurende 6 maanden vanaf je trouwdatum. Daarna kies je de 5 duurste tickets en dan krijg je cash 5% daarvan terugbetaald. Bij ons was dit 89 euro. Een tip: ga niet elke week om je boodschappen, maar "spaar" ze op, zodat je grote bedragen hebt. En het is ook geldig op alle bestellingen van collishop en dreamland die je in de winkel afhaalt.
Wij hebben dit al toegepast toen we gingen samenwonen, en we zaten aan een bedrag van ongeveer 75 € dat we terug kregen.Ik had inderdaad meer moeten opsparen.Tip: wij hadden soms de kaart niet mee, en een van die rekeningen zat bij de duurste, die hebben we toch teruggegeven en ze hebben ze laten mee tellen.Ik ga misschien toch proberen om het nog eens te doen, aangezien we nu verhuisd zijn moet dat misschien lukken?
mja gitte, maar wij gaan nu verhuizen naar ons nieuwe huis, dus khad de voorziene verhuisdatum op het briefje gezet (15/12), omdat ik dan weer heel veel voedingswaren moet inslaan. dus dat komt wel kortbij !!
Wij hebben dat ook al gedaan toen we gingen samenwonen. Maar heb het nu nog eens geprobeerd met onze trouwdatum. Je weet maar nooit...
Toen mijn ouders trouwden gingen ze GROTE boodschappen doen. Mijn moeder ging dan samen met haar zus én mijn oma naar de winkel en ze lieten alles op 1 rekening zetten. :)
hoe zou ik er achter kunnen komen of het ook geldt in de Okay winkels?
merci voor de tip!
Dat wist ik ook niet en wij gaan altijd naar de colruyt. Wij trouwen pas in 2014 maar ik heb me toch ook al ingeschreven
hallo,mijn broer wist dit ook niet en is in september getrouwd. zou dit nog tellen na het huwelijk ook om zo'n kaart aan te vragen?
dat zou ik niet weten zou zeggen dat hem het eens probeerd he wie weet