Terug naar overzicht
Wij hadden ook graag la ferme du puits gehad, maar er was ons iemand voor op 08/06/2013. Nu weet ik ook wie haha Het trouwfeest van mijn broer had daar plaats gevonden enkele jaren geleden. Het was hoe ik mij herinner zeer leuk. Vriendelijke bediening, leuke accommodatie en lekker eten. Ik ben van de streek en heb goede commentaren van mensen die er ook al zijn geweest. Dit was ook de reden waarom wij daar wilden gaan.Veel plezier alvastGroetjes
Hey super! Bedankt voor de reactie. Hopelijk hebben julllie een andere toffe zaal gevonden! Groetjes en succes met de voorbereidingen...
Nog iemand ??
En, hoe is het je bevallen?
Super !!! Echt moest ik het opnieuw kunnen doen, kies ik zeker weer voor die zaal.heb je interesse mischien ?
Ja ziet er wel leuk uit, en aangezien ik van Lembeek ben en nu in Buizingen woon is het echt naast de deur.Is er daar plaats/goodwil om eventueel een springkasteel te zetten denk je?Beetje geschikt voor met veel kinderen?Thx!
Ja hoor, een heel grote tuin wijzelf hadden ook een springkasteel :)En zijn ook van Lembeek, dus was ideaal
was dit met traiteur bij?vrouw ging contact met me opnemen maar nog steeds niets gehoord..beetje onprofessioneel :s