Terug naar overzicht
Jullie trouwen een week voor ons! We hebben net hetzelfde 'probleem'. Bij ons zal 't ook een gewone gebedsviering worde, maar dat misboekje hiervoor is nogal een moeilijke bevalling. Persoonlijk heb ik moeite om me eraan te zetten. Vooral omdat ik geen idee heb hoe eraan te beginnen. Liefst maak ik het zo persoonlijk mogelijk, maar is dit wel mogelijk met een kerkelijke viering?Als jullie nog tips hebben bijvoorbeeld websites met teksten, zijn die altijd welkom Als jullie je misboekje ook naar mij willen doorsturen, zou ik jullie heel dankbaar zijn (kimmyke@hotmail.com)Dank jullie wel!
Dorien, Ik heb wel al deze website gevonden: http://www.trouwplaza.be/misboekje-samenstellen.html Onderaan staat een rubriekje 'Spieken bij anderen'. Hier vind je misboekjes van andere koppels.
Ik heb hetzelfde probleem...Voorbeeldjes mogen ook altijd naar evelien_meyvis@hotmail.com gestuurd worden. Alvast bedankt!
Inspiratie is altijd welkom! stefanie_VN@hotmail.comDanku
Ook hier een bruidje met hetzelfde probleem. Voorbeelden zijn altijd welkom. Hautman_Melissa@hotmail.comAlvast bedankt
Voorbeeldjes mogen ook steeds naar Lieselotdebrabanter@gmail.com Super bedankt!!! Lies en steven
En, als jullie dan toch aan't versturen zijn, zou ik het ook ten zeerste appreciëren om mij in CC te zetten: isabelle_jacob@hotmail.com.Groetjes!