Terug naar overzicht
wij hebben ook onze save the date via vistaprint besteld en natuurlijk in kerstthema :)
Fijn te horen :) !!!Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt naar jullie thema "samen op weg" hoe vullen jullie dit precies in als ik vragen mag ? :)Liefs
Hey Flo, Dat moeten we nog zien. Maar wij hebben 2 jaar gependeld naar elkaar, dus willen we ook het 'reizen' erbij betrekken. De foto die op onze uitnodiging zal staan, beeld ook een beetje 'samen op weg' uit. Het is eigenlijk vooral voor in de misviering om dat thema door te trekken. Maar ik zou graag ook foto's van ons, doorheen de 5 (tegen dan 6 jaar) gebruiken voor de tafelindeling, maar hoe ik dat moet doen, ben ik nog niet uit :-) Grtjs!
Hallo,Erg bedankt voor je tip om 1 dag te wachten met bestellen bij vistaprint! We gingen eerst onze kaartjes (combinatie save the date e kerstkaartje) zelf afprinten maar uiteindelijk gekozen om ze via vistaprint te doen. Ik heb gedaan wat je zei en inderdaad extra korting. Eigenlijk wel een absurde manier van doen maar ja...
Wat hoor ik? Extra korting? Graag wat meer info als het kan! Ik vind het idee van 'de save the date' kaartjes zeer leuk. Zeker te overwegen!
Wel je doet heel je bestelling maar je gaat niet naar de kassa. Gewoon afsluiten. De volgende dag is er een mail van hen met: ben je niets vergeten, als je wil bestellen klik hier en dan zie je dat er weer wat van de prijs af is....