TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
1-9-2006
|
10-10-2006 13:10:09
Hey,
mijn vader wilde graag meegaan, maar ik wilde dat niet omdat ik vond dat dit een vrouwenzaak was. Maar eens aan het passen zag ik wel dat er meisjes waren die hun vader wel meegenomen hadden. Je beslist helemaal zelf of je hem er al of niet bij wil hoor!
Veel succes ermee, Lieve
|
|
Sofie
23-5-2007
|
10-10-2006 13:32:26
Hallo,
Durf niet meteen te zeggen of de prijzen lager zijn bij Couture Rachel in Temse. Heb zelf mijn jurk bij hen gehaald. Couture Rachel staat voor mij garant voor een zeer goede en vriendelijke service. Een kijkje nemen kan geen kwaad. Misschien best reserveren. Ben samen met mijn moeder en vader bruidsjurk gaan kiezen.
Groetjes
Sofie
|
|
Sarah
15-9-2007
|
10-10-2006 17:55:18
Hoi, misschien kan je ook eens een kijkje gaan nemen bij Haute Couture Jetty in Melsele. Ik heb de indruk dat ze daar moderner zijn dan bij Rachel. Ik denk dat je moet letten op de kost van retouches. Bij jetty is alles in de prijs inbegrepen, maar bij sommige dan weer niet. Ik heb mijn Ian Stuart bij jetty gekocht!
En wees gerust, mijn papa is ook meegeweest, en het was superplezant! Mijn zus en mama waren er ook bij!
Groetjes Sarah 15 09 2007
|
|
Antonietta
25-8-2007
|
11-10-2006 20:59:01
hey medebruidjes,
Bedankt voor jullie reacties! Inderdaad, ik denk dat het plezant wordt met mijn beide ouders! Ik ga zaterdag de eerste keer passen... spannend!!
groetjes en bedankt, Antonietta 25/08/2007
|
|
an
|
17-10-2006 11:49:04
Hallo,
Ik ben ook zaterdag bij Couture Rachel gaan passen. Mijn papa was er ook bij en hij vond dat toch heel plezant!
Anneke 21/04/2007
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|