Terug naar overzicht
Hey LynnNiet opgeven en gewoon iemand anders vragen. Onze viering werd ook voorgegaan door een morele consulente. Ze was ook nog redelijk jong, maar supervriendelijk gaf uitleg, hielp ons met het verloop van de viering heeft alles aan elkaar gepraat en ook mijn ventje uitgelegd wat dat juist in hield (die was ook niet echt overtuigd toen ik het voorstelde) En ze stelde zelf voor indien wij er niet geraakte 's avonds op huis bezoek te komen...
Wij hebben ook heel goede ervaringen met onze consulente dus het is echt jammer dat het bij jullie zo ging... Wij hebben ook nog een jong meisje maar ze was echt heel vriendelijk! We hebben alleen nog maar ons eerste gesprek achter de rug maar we kijken er al echt naar uit :) Hopelijk vinden jullie een oplossing want wij zijn wel al heel tevreden over het huis van de Mens.
Wie en van welke afdeling hebben jullie dan aangeschreven?
hey,wij doen onze viering ook bij het huis van de mens (de afdeling in genk) en hebben nog niets als positieve ervaringen gehad. 's avonds was ook nooit een probleem om af te spreken voor haar. misschien een andere consulente zoeken die jullie wel ligt, eentje die moeite wilt doen?groetjes tinne
Bij ons ook geen enkel probleem. Heel vriendelijke dame, ook bereid om ons 's avonds te ontvangen. Ik zou ook eens vragen naar een andere medewerker..
Hey Lynn,Als je mama zedenleer geeft, kan zij voor jullie geen ceremonie in elkaar steken dan??En eventueel ceremonie brengen voor jullie?Het is maar een idee'tje...:-)groetjes
een goei gedachte...
Hi Sandra.. Zeker een goede tip, ware het niet dat mijn ma op die dag als een kip zonder kop zal rondrenner, en een ceremonie aan elkaar praten ga ik haar best niet aan doen ;-) Ik ga volgende week eens terugbellen en gewoon vragen voor een vervangster.
Hey Lynn Wij hebben in januari onze eerste bijeenkomst met De Mens. Mag ik vragen waar juist jullie geweest zijn? Wij gaan naar Aalst, maar heb over de afdeling Gent (en dan zeker Kathleen) al heel goede dingen gehoord. Grtjs
idd jammer dit te lezen.wij hadden het huis van de mens in herentals. bij ons eerste gesprek hadden wij ook iemand waarbij de klik er ni was (en ik denk ook da ze da zelf wel door had ook ;-) ), onze vaste consulent is dan ook gewoon iemand anders geworden! en het was super! gewoon iemand anders vragen idd! wij hebben dit ook gedaan en het contact verliep vlekkenloos! ik was echt geweldig content van de viering en het algemene verloop!
Wij zijn in Halle geweest, bij Tamara.
t kan zijn dat het ofwel persoonlijk ni klikte me da madammeke, ofwel da ze daan nog maar net werkte en haare eerste keer was of dat ze persoonlijk met iets zat,... kortom t maakt allemaal niet uit, bel daar gewoon even mee en vraag iemand anders
Kan ik me wel voorstellen ja :-) dat de mama van de bruid nogal stressy zal zijn die dag :-) maar misschien kan ze wel helpen met teksten en zo op voorhand ;-).Ik zou het ook nog eens proberen met een andere consulente, misschien is het dan wel ineens in orde ;-)!groetjes en succes nog!
misschien kan je hier eens informeren: http://www.in2love.be/, deze mensen bieden een 'persoonlijke' viering aan.. Groetjes!julie
De Goede Herder. Supergoeie ervaring mee gehad voor de doop van ons zoontje.Is wel niet gratis. Zij hebben ook een site.
Jammer dat dit zo gelopen is!Bij ons was het net omgekeerd! Maar dit was dan ook in het huis van de mens in Ieper.Ik zou inderdaad iemand anders aanspreken en vragen naar een andere consulente met de reden dat het niet klikt!
Wij hebben ons eerste gesprek gehad in Roeselare. De consulente was een iets oudere dame en leek een beetje zenuwachtg maar heel vriendelijk. De tijd liep een beetje uit maar ze maakte er helemaal niets van. Zij vroeg ons waarom we voor een vrijzinnige viering en niet voor een kerkelijke trouw kozen. Ze gaf ook meteen uitleg.Inderdaad, misschien gewoon een verkeerde consulente. Voor een eerste afspraak (met zoals bij ons vol verwachtingen) is dat even slikken. Niet opgeven en een andere consulente vragen of voor een andere afdeling kiezen.