Terug naar overzicht
Een ceremoniemeester kun je wat overbodig vinden. Toch zie ik soms veel chaos en geharrewar uiteindelijk, vooral bij een kerkelijk huwelijk...iedereen onzeker loopt door elkaar, weet niet wat te doen. Bij een persoonlijke, vrijzinnige viering is de sfeer natuurlijk losser, maar er moet ook hier duidelijk een goede organisator aanwezig zijn, indien je alles vlot wilt laten verlopen, tevreden wilt genieten van je ceremonie. Tussen de plechtigheden door is de ceremoniemeester gewoon onder jullie familie en gezelschap. Hier liepen bruid en vader (groter in gestalte) plots ook verkeerd de kerk in, waardoor ze uiteindelijk soms moeilijk te zien was. Filmen aan de andere zijde kon ik niet meer, omdat ik zo in het beeld van mijn 2de lopende camera terecht zou komen.Zij hadden ook geen ceremoniemeester overigens.http://www.discovideo.be/portfolio/detail/kimberley-tim/grtz
Beste Eva, Proficiat met de trouwplannen.Ik ben voorlopig nog beschikbaar op jullie huwelijksdag.Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer info.Vriendelijke groeten,Davywww.allegebeure.be
De ceremoniemeester laat alles op wieltjes lopen zoals Rik mooi uitlegt,dat is gewoon noodzakelijk voor een perfect lopende ceremonie, dus doen en je dag verloopt vlekkeloos en de gasten en suite zijn ook meer geholpen op de nodige tijdstippen, succes.