Nu Online
Momenteel zijn er 467 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksaangifte - geboorteakte goed nalezen!!

8-12-2012 16:05:58
Vandaag naar het stadhuis geweest om de aangifte te doen van ons huwelijk. Hadden dit een maand geleden al laten eten en moesten vandaag nog eens langs gaan om alle papieren te tekenen en het huwelijksboekje te betalen.

Nu moesten we dus vanalles teken, waaronder ook ons geboorteakte.. Bekijk ik dat natuurlijk eerst goed. Zie ik al 1 fout, mijn naam stond op dat papier met een i (Tatiana) en mijn naam is al jaren met een j (Tatjana) ook op mijn identiteitskaart.
Dan zei diene vent dat we dus mijn identiteitskaart moeten aanpassen, dat er dus jaren geleden iets fout gelopen was. Ok, lees ik verder en zie ik meerdere namen staan (ik heb maar 1 naam) en ook een heel ander geboortedatum! En geen namen van mijn ouders!

Ok, dus een volledig verkeerd geboorteakte hebben zij aangevraagd. Ben nu wel het geboortejaar vergeten. Maar wel heel toevallig dat met dezelfde familienaam er nog een Tatiana in Oostende geboren is :)

tatjana
28-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 709

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik8-12-2012 17:01:47

Beste wel grappig eigenlijk, goed dat je het nog hebt nagekeken :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...