Terug naar overzicht
hey thalia wij hebben onze ceremonie ook in de tuin van de zaal gedaan! ons noodplan was bij slecht weer gewoon binne, dan gingen ze t buiten niet klaar zetten maar rechtstreeks binnen (ze hielden de site van kmi in t oog ;-) )fotokes vindt je op mijne fb http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4950401197001.... groetjes en veel succes!
Hey Sofie,Bedankt voor je reactie.Wat mooie en leuke foto's van jullie prachtige dag.Het was echt een topdag zo te zien...Die ceremonie was precies echt wel tof,zo met dat gangetje waar jij dan uit komt.Bij ons is het gewoon een klein tuintje dus moeten zelf een padje maken...Wat waren die foto's aan die hangers?was dat voor de tafels?Groetjes
ja dat waren necklessen met onze namen en onze trouwdatm op die ik speciaal laten maken had ;-) daar hing dan de foto aan met de foto van de tafel waar ze moesten gaan zitte. ons thema was rome omdat ik daar ten huwelijk gevraagd ben whahaha dis was dan gelijk hun bedankje heel makkelijk want dan moest ik s avonds geen handjes meer schudden en ik kon niemand vergeten ;-)