Terug naar overzicht
Kijk eens op de website van AMICI, ringen in staal die bij veel juweliers te verkrijgen zijn. Wij hadden zo een set gekocht als vriendschapsring en zien er na een paar jaar nog even mooi uit. Daar kan je ook een budget ingeven van de prijs die je aan een ring wil geven en alle ringen binnen je budget komen te voorschijn. Veel succes in je verdere zoektocht! groetjes (www.amici.be )
Wij zijn ook aan het rondkijken en hebben al ontdekt dat Palladium veel goedkoper is dan witgoud of zilver, misschien een tip?
Wij gaan voor ringen van Fede di Oro, zoek eens op op google. Daar vind je ringen vanaf 800 euro per paar ongeveer.
Hoi, Je kan zoals wij uw juwelen laten ontwerpen bij Sofie De Nys ( St-Niklaas ) Ze maakt de ringen volledig naar uw smaak en budget. Bedrag start vanaf 450€ voor de twee ringen. Hier heb je haar website : http://www.sofiedenys.be/ Een echte aanrader, een hele lieve toffe en vooral luisterende vrouw ! Kortom zeker doen !
Merci allemaal voor de tips! Ga ik zeker allemaal eens bekijken :)
Hey Marjan. Onze ringen kosten voor twee witgouden ongeveer 400 euro. Wij hebben deze bij een juwelier laten maken, eigen goud ervoor gebruikt, zodat we genoeg hadden om niet te veel moeten opleggen. Misschien een tip om eens te vragen bij de juwelier: eigen goud om ringen te laten maken. Die van ons zijn simpel zonder veel tralala, enkel bij mij een steentje in. Hopelijk heb je er iets aan. Groetjes
Wij hebben ook ringen van tessina met palladium. Wij komen aan nog geen 500 euro voor beide ringen... En dan zitten er nog steentjes in bij de mijne...
onze ringen waren van amici en kostten samen nog geen 400euro. Ik heb nu iets meer dan 3maand aan, en op mijn werk zijn er veel ijzeren handvatten aan deuren en zo is hij wel al een beetje beschadigd :( maar mijn man heeft ook al gezegd dat we ze na een paar jaar gaan vernieuwen omdat we nu echt op onze centen moesten letten. Als we het ooit breder hebben, komen er duurdere. :)
Ik ga eens kijken voor de colelctie van J&A, hun prijzen staan ook op hun site.de trouwringen van Sofie de Nys (450€ per paar), is dit dan in goud??
Zijn uiteindelijk ringen van Amici geworden, maar toch in witgoud omdat mijn vriend dit liever wou. Het was 900 voor de 2 samen (we hadden geen eigen goud), dus wat meer dan de voorziene 500 euro maar al bij al valt het nog wel mee :)
Leuk dat je mijn tip gevolgd hebt!!