Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

---

9-12-2012 15:32:11
Joepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, vanaf gisteren kan ik me trotste eigenaar noemen van mijn droomkleed !
Eindelijk, een groote last die van mijn schouders afvalt :-)

Maar nu heb ik jullie mening over de uitnodigingen nodig ...
Ik wou iets orgineel, & dacht daarom om onze uitnodigingen op dvd te branden zodat zo de mensen deze thuis kunnen bekijken enzo ...
Maar mijn verloofde wilt liever papieren uitnodigingen ...

Hebben jullie tips of raad wat het beste is ?

Ina
4-5-2024
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 725

Thalia
10-8-2013
 Meld misbruik9-12-2012 15:35:39

Hey Ina

Super dat je u droomkleed hebt gevonden:-)
Wij hebben onze save the date via dvd gedaan maar onze uitnodiging gaan we gewoon met papier doen.
Denk ook dat de mensen het dan op u kast zetten,en er meer en sneller aan zullen denken dan als je een dvd hebt...
Dat ze zeker jullie dag ni vergeten

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik9-12-2012 15:51:44

ZEKER WAAR...en nog meer mensen van leeftijd hebben geen dvd

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik9-12-2012 19:51:33

bwa ik kreeg van koppel een cd met daarop een lied dat ze samen hadden gemaakt en de uitnodiging zat er ook in en in tegenstelling tot vele andere uitnodigingen zit de cd nog steeds tussen mijn andere cd's terwijl koppel al meer dan jaar getrouwd is

groetjes sarah

tinne
13-9-2013
 Meld misbruik10-12-2012 0:19:29

Hier is ons Ina toch se.
Leuk da je je kleedje al gevonden hebt. Ik ga zaterdag kijken.
Denk da uitnodigingen op dvd heel leuk zijn. een papieren gooi je sneller weg denk ik.
Tot in de week
xxx

Ina
4-5-2024
 Meld misbruik10-12-2012 17:48:35

Ooh dank jullie voor de tips :-)

& Tinne , hoe staat het bij jullie voorbereidingen ??
P.S. merci voor gisteren ;-)

xxx

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik10-12-2012 21:23:29

Hey Ina, ik blijf het idee super vinden van uitnodiging op DVD :-) Ilse heeft natuurlijk een punt - niet iedereen kan hiermee overweg. Maar die mensen zal je wel op voorhand kunnen spotten meen ik - voor die misschien best een papiertje voorzien :-)

tinne
13-9-2013
 Meld misbruik10-12-2012 22:06:49

Hey Ina,
onze zaal ligt vast, menu ongeveer. Fotograaf ligt vast. We twijfelen nog tusse 2 dj's.
zaterdag ga ik voor men kleed, en 3 januari gaan we voor onze ringen zien. Ben net begonnen aan ons ceremonieboekje(zoveel werk). Openingsdans is gekozen. Stillekes aan komt het in orde. Heb wa minder tijd dan ik zou wille, ma wa doe je eraan...
moet ook stillekes beginnen denke aan het dansfeest voor de klanten.
Wa hebben jullie al gedaan allemaal?
groetjes

Ina
4-5-2024
 Meld misbruik11-12-2012 18:32:47

Onze zaal, menu, dj, mijn kleed, misboekje, fotograaf, lijst met uitnodigingen,getuigen, bruidkindjes, welke liedjes liggen allemaal vast.
Dus nu nog de uitnodigingen zelf, en dan onze bedankjes en de kleren van de rest nog :-)

Xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...