Terug naar overzicht
Hey InaSuper dat je u droomkleed hebt gevonden:-)Wij hebben onze save the date via dvd gedaan maar onze uitnodiging gaan we gewoon met papier doen.Denk ook dat de mensen het dan op u kast zetten,en er meer en sneller aan zullen denken dan als je een dvd hebt...Dat ze zeker jullie dag ni vergeten
ZEKER WAAR...en nog meer mensen van leeftijd hebben geen dvd
bwa ik kreeg van koppel een cd met daarop een lied dat ze samen hadden gemaakt en de uitnodiging zat er ook in en in tegenstelling tot vele andere uitnodigingen zit de cd nog steeds tussen mijn andere cd's terwijl koppel al meer dan jaar getrouwd isgroetjes sarah
Hier is ons Ina toch se. Leuk da je je kleedje al gevonden hebt. Ik ga zaterdag kijken.Denk da uitnodigingen op dvd heel leuk zijn. een papieren gooi je sneller weg denk ik.Tot in de weekxxx
Ooh dank jullie voor de tips :-)& Tinne , hoe staat het bij jullie voorbereidingen ?? P.S. merci voor gisteren ;-) xxx
Hey Ina, ik blijf het idee super vinden van uitnodiging op DVD :-) Ilse heeft natuurlijk een punt - niet iedereen kan hiermee overweg. Maar die mensen zal je wel op voorhand kunnen spotten meen ik - voor die misschien best een papiertje voorzien :-)
Hey Ina,onze zaal ligt vast, menu ongeveer. Fotograaf ligt vast. We twijfelen nog tusse 2 dj's.zaterdag ga ik voor men kleed, en 3 januari gaan we voor onze ringen zien. Ben net begonnen aan ons ceremonieboekje(zoveel werk). Openingsdans is gekozen. Stillekes aan komt het in orde. Heb wa minder tijd dan ik zou wille, ma wa doe je eraan...moet ook stillekes beginnen denke aan het dansfeest voor de klanten.Wa hebben jullie al gedaan allemaal?groetjes
Onze zaal, menu, dj, mijn kleed, misboekje, fotograaf, lijst met uitnodigingen,getuigen, bruidkindjes, welke liedjes liggen allemaal vast.Dus nu nog de uitnodigingen zelf, en dan onze bedankjes en de kleren van de rest nog :-)Xxx