Terug naar overzicht
Wij gingen er in principe trouwen september 2013. Verschillende keren geweest en echt heel mooie locatie, leuke sfeer,... Zij zijn echter in september 2012 in faling gegaan, curator aangesteld. Ze verzekerden ons dat alles weer goed zou komen, maar we hebben sinds ons laatse bezoek (begin oktober) niets meer vernomen en vetrouwen het niet meer. Onze contactpersoon was Rudy. Ik zou erg voorzichtig zijn met voorschotten e.d. en me ervan vergewissen dat ze inderdaad zijn doorgestart en er geen risico meer is dat ze failliet gaan. Succes!
Oh, ok super bedankt voor je antwoord!! Ik let er zeker op.. Dinsdag heb ik een afspraak en ga ik er toch iets van zeggen...bedankt!
Ik raad je aan niet te zeker te zijn van deze zaal. Onze weddingplanner wist te zeggen dat hij er geen feesten meer geeft wegens altijd miserie.Wees dus extreem op je hoede....
Oh ik denk dat ik het wissel met een andere zaal, sorry. maar ik zou toch opletten met faillissementen....Je weet nooit hoe dat loopt.
Hey! Wij gaan vnvd bij Verbeke foundation langs. Wat hebben jullie beslist Liesbeth? Ik heb goed gevoel wel bij Rudy én de zaal.:)
We zijn uiteindelijk niet gaan kijken... succes!!