Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen Carta Rosa

9-12-2012 20:06:44
Dag allemaal
Heb vandaag eens met mijn vriend op de website van Carta Rosa zitten kijken en ze hebben er echt veel toffe dingen. Nu vroeg ik me echter af of hoe makkelijk je kan vragen om kleinere zaken aan te passen aan het ontwerp - iemand hier ervaring mee? Wij vinden de vliegtuigtickets bijvoorbeeld heel leuk (http://www.cartarosa.be/huwelijkskaarten/trouwkaarten/t... ) maar zouden bepaalde dingen op de voorkant van de uitnodiging er niet opzetten (bv. 'seat' en 'gate' enzo, is eerder interessant als je de tickets gebruikt voor de tafelverdeling) zodat het lettertype wat groter kan voor bv. de oudere mensen in de familie :).

Marjan
20-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1129

liselot
8-6-2013
 Meld misbruik9-12-2012 21:56:40

wij hebben als uitnodigingen het roddelblad dag allemaal gekozen maar hebben ze bij de drukker laten maken daar konden we nog aanpassingen doen want bij carte rosa is alles via mail en ik vind dat maar raar
grtjs

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik10-12-2012 7:57:02

wij hebben samengewerkt met hen voor onze uitnodigingen maar met ons eigen ontwerp. Ik denk wel dat het kan hoor. Je kan ook persoonlijk bij hen komen op kantoor hoor, gewoon een afspraak maken.

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik10-12-2012 11:12:39

dat kan allemaal, wij hebben onze geboortekaartjes laten maken via hun, bij bestelling via website, kan je al je wensen doorgeven, dan krijg je een proefdruk gemaild, en op basis daarvan kan je verder aanpassing doorgeven. Alles verloopt via mail, maar vormt geen probleem. Ik ben van in de buurt, en dus ook al eens langsgeweest, voor de labels van mijn doopsuiker en dat was ook allemaal inorde.

Wij gaan dus opnieuw samenwerken met hen, voor onze trouwkaartjes.
Dus ik raad ze je aan!

Kelly

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik11-12-2012 9:20:06

Hier dezelfde ervaring als Kelly.
2 x met hen gewerkt voor onze geboortekaartjes.
Was volledig zelf ontwerp met eigen foto.
Je kan zeker kleinere zaken aanpassen, zal geen probleem zijn.
We zijn er wel eens langs geweest omdat we vlakbij wonen maar voor de rest is alles per mail verlopen en dat gaat heel vlot.
Zeer correct, prima service, vriendelijke mensen. Top!

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik11-12-2012 10:24:44

Vanessa, gaan jullie ook opnieuw samenwerken met hun? En welk kaartje gaan jullie kiezen, mag via PB zijn ook hoor :-)

Kelly

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik11-12-2012 11:00:38

Ja wij gaan ook terug bij hen bestellen maar ik moet het nog eens bekijken met mijn verloofde.
Ik vind de Street Art wel leuk maar het kan nog alle kanten op.
Jullie?

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik11-12-2012 11:52:18

Wij vinden die kalender leuk, en is eigenlijk al beslist.
Nu aan het wachten op een leuke promotie, want is ook altijd goed meegenomen.
Bij bestelling van onze doopkaartjes kregen we sluitstickers kado van ons kaartjes, ook op maat gemaakt voor me

nu deze maand december is het een poster van je uitnodiging, vind ik niet zo de moeite.
En de eerst 10 bestellingen van deze maand, kregen een waardebon van 50 euro voor danslessen bij Davy Brocatus, maar ook niet nodig, want wij dansen al bij Dance Point.

Dus ja ... mss januari :-)
we hebben nog wel tijd, en die zijn snel gemaakt dus cava nog :-)

Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik11-12-2012 20:31:38

Bedankt voor de reacties, denk dat we het er dan op zullen wagen. Eerst eens een mailtje sturen met een voorstel van wat we precies willen :). Ik zou me misschien wel meer op mijn gemak voelen als ik eens was langsgeweest, maar Kapellen is niet meteen achter de hoek dusja :).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info