Terug naar overzicht
hey,wij gaan dat ook doen,en bij ons komt volgende tekst te staan...Marry Christmas & A Happy New Year (marry ipv merry)Save our wedding date 15.06.2013Irina & Dirk... from jingle bells to wedding bells ...groetjes
Bij ons is het een magneet, en er staat gewoon op: Onze namenWij trouwen 6-7-13Grtjs!
Bij ons kaartje met foto van ons gezin en Een gelukkig en voorspoedig 2013! Een nieuw jaar om dromen waar te maken...Op de achterkant: Als je wil deel uit maken van onze droom: hou dan 6 juli 2013 vrij
Bij ons is het een soort kraskaart geworden. A&B trouwenonder de kraslaag staat onze datum. Op de achterkant staat: wij willen jou er graag bij, hou dus alvast onze datum vrij. Veel succes ermee!
Wij zijn ook nog op zoek naar leuke ideeën voor onze save the date. Annelyn, waar heb jij zo'n "krasbiljet" laten drukken als ik mag vragen?
Dag Nathalie, Wij hebben bij heel wat drukkerijen offertes laten opmaken. Allemaal zeer duur. Tot ik een DIY versie vond. Ben meteen aan de slag gegaan, het werk echt prima! http://www.nielsmatheve.be/2011/06/zelf-een-krasbiljet-... Als je wil kan ik vanavond ook wel een foto maken en doorsturen. Veel succes!
Wij hebben het volgende:Zalige kerst & Prettig nieuwjaarCharlotte & FilipOnze wens voor 2013?Hou onze trouwdatum vrij!25.05.2013