Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ondertrouw en spraytan achter de rug !

10-12-2012 10:24:57
Vrijdag was het zover, we waren dan exact twee jaar samen en mochten eindelijk in ondertrouw gaan (6 maanden voor ons huwelijk).

's Morgens pp het gemeentehuis een klein probleempje. De vrouw met wie ik gemaild had zei enkel huwelijksaangifte en identiteitskaarten mee te nemen, maar blijkbaar moest éérst de datum en het uur worden aangevraagd bij en bevestigd door de burgemeester..pff (gelukkig is dat nu in orde, heb net eventjes met de burgemeester gebeld en het is ok !)

Eerste gesprek met de pastoor is SUPER goed meegevallen. Ik had mij verwacht aan een echt kruisverhoor (bvb vragen als "waarom willen jullie voor de kerk trouwen? wat beloven jullie elkaar?" enz) maar dat was het helemaal niet ! Na de ondertekening van het document heb ik mijn ontwerp van misboekje voorgelegd en amai wat was hij onder de indruk ! Hij vond dat ik prachtige teksten had, en ik moet amper nog iets veranderen ! *happy me* :-)

Vrijdag in de namiddag (jaja het was een drukke dag) hebben we eens een spraytan getest. Spannend maar het viel reuzegoed mee, de dag zelf een mooi bruin (niet overdreven) kleurtje. Maar toen we ons zaterdagmorgen douchten, kreeg ik al schrik bij het zien van het geel/bruin water dat onder mijn voeten wegspoelde....Ik heb al vlekken en durf mijn decolleté niet te laten zien doordat het echt geen egaal kleurtje is... We zullen dus toch voor zonnebank moeten gaan rond april-mei. Duurder en minder goed voor de huid, maja er is geen andere optie meer.

Ohja, voor diegenen die nog niet gestemd hebben, wij doen mee aan een wedstrijd en zouden heel graag willen winnen :-) Klikken op onderstaande link en gewoon "liken" volstaat. Alvast bedankt !
http://www.baunat.com/?s=519&show=all&encrypted=09f4c3f6af3de4f6139f652236db64c5cc8efd86

Groetjes,
Jennifer

Jennifer
7-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1144

virginia
5-1-2013
 Meld misbruik10-12-2012 10:58:25

ja, ik zat met hetzelfde probleem rond bruinen. Ik heb de spray-tan ook achterwege gelaten en ben in september begonnen met elke week enkele minuutjes te gaan 'zonnebanken'. ondertussen is dat opgedreven tot 10 minuten per week en nu moet ik enkel nog volgende week 1 keer gaan en 't is in orde. Blij dat ik het toch gedaan heb, al was ik er eerst ook tegen.Succes hoor!

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik10-12-2012 11:40:38

hey mag ik vragen waarom jullie willen bruin zien? Ik ben heel bleek van huidskleur maar ik ga me niet laten spray-tanen of hoe noemt het en ook niet zonnebanken trouwens slecht voor de huid . Ik blijf bij mijn witte huidskleur of tegen de trouw een rode kleur als de dagen ervoor wa goed weer is geweest

virginia
5-1-2013
 Meld misbruik10-12-2012 11:48:08

gezien ik in de winter trouw (januari) ben ik nog bleker dan bleek. Op mijn ivoorkleurige jurk is dat niet zo mooi dus nu ben ik zeer tevreden met mijn beetje kleur :)
Ik hecht heel veel belang aan foto's, die heb je namelijk na je huwelijk een leven lang bij je. Ik zal me er veel beter bij voelen als ik niet een levenlang wordt herinnerd aan hoe bleek ik afstak tegen mijn kleedje ^_^ hehe.

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik10-12-2012 12:17:03

Amai sh*t zeg, ik wilde ook een spray tan omdat ik niet meer onder de zonnebank mag! zou ik toch nog durven?????? ik had huidmelanomen van vroeger een beetje (veel) te veel te zonnebanken, deze hebben ze weggenomen maar ja, ik wil ook geen witte prei zijn op men huwelijksdag....

Anneleen
22-8-2014
 Meld misbruik10-12-2012 13:32:46

hey,

Zou ik jullie misboekje eens mogen inkijken?
zo ja kan je het door mailen naar Anneleengoris@gmail.com

mvg Anneleen Goris

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik10-12-2012 13:55:10

Ja, ik wil ook niet als "een bleekscheet" trouwen :-) Ik heb nogal een lichte huisdskleur door mijn rood haar en zou toch een kleurtje willen hoor (en de daarbijhorende sproetjes in mijn gezicht:-)) op onze grote dag. Ik heb ook een open rug en vind het ook heel belangrijk dat ik goed op de foto's sta aangezien dat (naast de ringen en de video) het enige tastbare overblijft en nog jaren moet meegaan.

Wat de spraytan betreft, misschien ligt het aan mijn huid of aan het feit dat ik niet voledoende of goed genoeg gescrubd heb 2/3 dagen ervoor, maar mijn decollete is echt niet egaal (al de rest wel, benen, armen, rug, gezicht, enz). Ik ben nogal mager en misschien is het omdat ik niet goed gescrubd heb aan mijn ribben in mijn decollete...Dat kan ook natuurlijk. Maar om toch zeker te zijn en niet met vlekken op mijn trouw te staan ga ik toch zonnebanken !

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik10-12-2012 14:02:01

voor die keer zal het toch geen kwaad kunnen he, als we maar niet overdrijven!!!!
We moeten geen bleekscheet zijn maar ook geen rode kreeft he hihi

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik10-12-2012 17:05:37

Ik heb me ook laten bruin spuiten voor de wettelijkentrouw in februari en bij mij was het resultaat wel zeer goed. Geen vlekken, zeer egaal en bleef een vijftal dagen mooi. Ik zou eens proberen Kelly, dat kan helemaal geen kwaad he.... Groetjes Hanne

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik11-12-2012 12:35:05

@ Kelly,
Hier nog eentje die niet onder de zonnebank mag omwille van een huidmelanoom.
Ik heb spray tanning ook al uitgeprobeerd maar met hetzelfde resultaat als Jennifer.
Zelf wil ik ook een kleurtje omdat ik een echte bleekscheet ben. Maandag moet ik naar de dermatoloog en zal toch eens vragen of het zoveel kwaad kan om een paar keer naar de zonnebank te gaan.
@ Hanne : waar heb jij de tanning laten doen?

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik11-12-2012 12:53:58

Ja en ik heb ook 'schrik' als je begint te zweten, of het dan niet afgeeft op je kleed???,
Ja hoor eens in mijn plaats ook he mieke :-)

Zal misschien ook veel vanaf hangen waar je het laat doen, ik gebruik soms zelfbruinende creme maar dat geeft ook af op kledij vind ik dus ook geen optie!

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik11-12-2012 14:08:02

Ik heb het laten doen bij badhuis Oase in Gent. Ik had er dus zoals gezegd helemaal geen problemen mee. Heb het twee keer laten doen en ben van plan om het voor de doop van mijn dochter opnieuw te laten doen. Het is een beetje geluk hebben denk,ik!

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik11-12-2012 14:24:41

Hey ladies,
Ik denk ook dat je hiermee een beetje geluk moet hebben. En het zal ongetwijfeld ook van je huidstype afhangen.
Voor dergelijke zaken heb ik blijkbaar "minder geluk" maar ach....er bestaat gelukkig nog een alternatief.
Proberen kan geen kwaad !

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik12-12-2012 12:52:28

@ Hanne, thanks voor de info. Gent is niet ver dus ik zal het daar ook eens gaan uitproberen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...