Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

save the date

10-12-2012 16:21:36
Hallo allemaal,

Dit weekend naar de trouwbeurs in Oostende geweest en veel gezien :o

Nu ben ik volledig in de ban van save the date kaartjes. Ik vind het zo'n leuk idee.
Kan ik deze kaartjes ook sturen naar de mensen die we enkel naar de receptie vragen?

Onze gastenlijst staat sinds kort vast en daar zal praktisch niets meer aan veranderen, we hebben een kleine vriendenkring en kennissenkring.

Lijkt dit jullie een goed idee om te doen?

kylie
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 714

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik10-12-2012 18:47:40

Wij gaan ook save the dates versturen, en dat 6 maand voor onze datum.

Normaal verstuur je ze enkel naar degene die voor het avondfeest gevraagd zijn (en die je er absoluut bij wil).

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik10-12-2012 20:23:52

ik was van plan om mijn save the dates naar iedereen te sturen, dus zowel receptie- en avondgasten. Is dat echt waar dat je die normaal enkel nr de mensen vant avondfeest stuurt? Ik volg dit verder op!

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik10-12-2012 20:52:28

Nee Charlotte, je doet hiermee wat je wil! Volg je hart :-) dan zit je altijd goed.

Wat ons betreft, wij gaan enkel save the date kaartjes uitdelen aan de mensen die we er ECHT bij willen. Dat klinkt misschien "niet echt gastvrij", maar het is helaas zo dat wij een aantal gasten op de lijst hebben die we "moeten" uitnodigen (verre familie, vrienden van de ouders die we niet kennen,...). Die krijgen er geen.

Maar er zijn er gelukkig zoveel meer die we er echt bij willen, en aan die gaan we eentje geven/sturen. Dat zijn voor 95% mensen van de "hele dag", maar ik heb er al gegeven aan mensen die enkel naar de receptie komen, omdat dat bvb oud-collega's zijn met wie ik nog een nauwe band heb - niet nauw genoeg voor de hele dag, maar ik wil ze er absoluut bij op de D-day.

Groetjes!

Kat
7-9-2013
 Meld misbruik10-12-2012 22:18:22

Hey,

Wij hebben ook Save the Date kaartjes verstuurd, maar alleen aan vrienden & familie die uitgenodigd zijn voor het avondfeest en die we er echt bijwillen. Persoonlijk zou ik dat niet geven aan mensen die alleen naar de kerk of receptie mogen komen - aangezien dit slechts een Save the date kaartje is, staat er nog niet op vermeld of ze uitgenodigd zijn voor avondfeest of slechts voor de receptie. En misschien dat de persoon dan uitgaat van avondfeest, terwijl dit niet zo is, wat mogelijk genante situaties oplevert ;-)

Groetjes

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik11-12-2012 8:47:01

Wij gaan op ons kerstkaartje een vermelding maken van onze trouwdatum, dus ons save the date kaartje, met 2 verschillende tekstjes.
Voor de mensen gewoon kennis te geven dat we gaan trouwen, met alleen vermelding van de datum, en voor de mensen die we erbij willen, vermelding dat we ze graag hebben als gast op de grote dag.
Duidelijk genoeg, maar het is natuurlijk wel fijn om ook wat mensen te zien aan het stadhuis of in de kerk, al zijn dat niet de mensen die je uitnodigd op het feest.

Maar in elk geval, volg je hart, zo'n kaartje is altijd fijn!

Groetjes

nele
24-5-2014
 Meld misbruik11-12-2012 10:50:40

hallo
wij hebben kerstkaartjes gemaakt
met de vermelding dat bij het nieuwe jaar, een nieuwe agenda hoort en dat ze daar alvast maar 1 datum in moeten vastzetten

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info