Terug naar overzicht
Waauw ziet er supermooi uit! Ga ik ook eens op rondsnuisteren voor een diadeem :) bedankt voor de tip Saar ( en dus ook Rebecca :) )
Heel mooi,maar via lightinthebox.com ook heel veel keuze en kwalitatief ook heel goed,maar zoveel goedkoper....enorme keuze van tiara's.. succes met je haarkam is een beautyke !!!xxx
Over lightinthebox zijn al zoveel verschillende recensies, en het feit dat er veel mensen zijn die er al problemen mee gekend hebben, had ik geen zin daar te bestellen.Ik vind Glitzy prijs/kwaliteit echt fair. Je krijgt waar voor je geld. Ik ben er alvast heel blij mee. It's money well spent :)Tina: heb jij besteld bij Lightinthebox?
haha, mijn Glitzy pakketje kwam ook aan vandaag.armband, oorbellen, speldje en tiara zijn waaaaauw !!!alleen de ketting is een beetje kort voor mijn dikke nek :-)die ga ik dus terugsturen....het is echt allemaal mooi he? :-)
@Carrie: het ziet er echt prachtig uit. Ik vermoed dat jij minstens even happy rondloopt als ik ;)
Bedankt voor de tip ladies, ik ga ook eens neuzen zie, na het zien van jouw mooi kammetje ben ik echt gecharmeerd!
Ja heb een tiara en haarspeld besteld...ben echt benieuwd zene...ist ni goe tzal rap terug gestuurd zijn...maar ik heb al heel veel positiefs van hen gelezen dus dacht ik...waarom ni proberen?
Heel mooi!!
Whoopie - blij dat het bij jou ook zo dik OK is!En nu onszelf inhouden om niet nog meer te bestellen :)
Waw, supermooi! Ik was ook iets aan het zoeken voor in mijn haren, maar had geen idee waar te beginnen! Ik ga op deze site iets bestellen denk ik!
Ik ga voor een echte bloemstukje voor in m'n haar, of is dit beetje raar?Mijn kapper heeft dit aangeraden en mijn moeder vind dit ook het beste en ging hiervoor zorgen en dat het bij mijn bruidsboeket ging passen ook.Zelf weet ik het nog niet goed, zo'n haarkam ziet er veel toffer uit
Waw, supermooi!Merci voor de tip. Ook eens rondneuzen op die site!
@Rebecca: daar zeg je zoiets, er staan zoveel mooie dingen op de site dat je handen ervan gaan jeuken ;)