Terug naar overzicht
150 euro???? Je bedoelt toch zo'n hoepelrok he?Ik betaal voor de mijne maar 40 euro in de bruidswinkel...
De mijne kost 45 euro bij la tiara in Antwerpen
ik moet ook 100 euro betalen voor men onderrok !ik vind dit ook een beetje weggesmeten geld maar ja als je nie verder kunt@ vanessa is deze hoepelrok gekocht van u of huur je hem in de winkel?
Da's gekocht. Ik dacht dat het 40 euro was maar 't zal 45 zijn zoals Marieke zegt want de mijne komt ook van La Tiara.Verkoopster zei wel uit zichzelf dat dit heel goedkoop is want dat veel winkels het dubbele vragen.
alvast bedankt ik zal toch overwegen voor ne ke naar antwerpen te rijden ze het is toch een groot verschil he
mijne bij la tiara zou op 80 euro komen maar je kan hem huren voor helft van de prijs.Ik gooide het gewoon op mijn facebook en kon zo 4 rokken lenen bij vriendinnengroetjes sarah
Mijne ook 40 bij la tiara, prijs hangt ook een beetje af van hoeveel hoepels.....
ik denk ook van de omtrek van je rok, ik geloof dat eerste die ik aanhad ook idd 40 euro was maar mijn uiteindelijke kleed had uiteraard een grotere hoepel nodig dus kwam op 80 euro groetjes sarah
de mijne kwam van http://www.bruidsatelierolga.nl/ gewoon even een mailtje sturen met je maat en welke hoepelrok je nodig hebt.was met verzendkosten bij minder dan de helft van de prijs bij de bruidswinkel.heel correcte servicegroetjes
Merci voor de bruikbare tips! Ik zoek ook nog een hoepelrok. Bij mij in de bruidswinkel kost die ook €90... Vind het toch wel veel voor iets wat je nog niet eens ziet onder je kleed ;-)GroetjesJoyce
De mijne kost 45 euro in bruidswinkel :-)
Ik verkoop mijn onderrok. De onderrok heeft een diameter van zo'n 80 cm en een omtrek van 250à260 cm. Gekocht bij Pierre-Yves.Volgens mij is er wel een verschil met de online te kopen hoepelrokken. De hoepel die erin zit is soepel zodat die niet zo aftekent in je kleed (is niet mooi als je echt ziet dat er een hoepelrok onder gedragen wordt). Bovendien zitten er ook wat laagjes stof over de hoepel zodat die echt niet zichtbaar is.Indien interesse, geef maar een seintje! :-)