Terug naar overzicht
Das ook onze kleur dus ik volg zeker!!!!!!!!!!
wij gaan in themakleur lime met grijs maar heb ook al veel zitten google maar vindt bij geen foto van zalen of tafels. Ben wel van plan ballonnen in die kleur maar verder is het nog zoeken
Ja ik zit met het volgende in mijn hoofd: - ballonen wit en turqoise - witte tafellakens met turquoise servetten ( ronde tafel dus loper lukt niet . ) en dan turquoise glaasjes voor kaarsjes en witte bloemen ( margrieten) - ik wil sowieso een leuke verlichting . . Kerstlampjesachtig... Of enkel van die grote stolpen met witte kaarsen turquoise zand en omgekeerd... Maar hier stop het.. Denk dak de muren ook iets kleur wil geven maar hoe? En wa versiering kan ik nog voorzien? Groetjes
maar het bruin dan wit van maken
Hoi dames,Hierbij de foto's van onze zaal - themakleur was ook turquoise ;-)Succes allemaal!https://www.dropbox.com/sh/srjso2p0fpecnu0/aEHUIBXp4g/F...
hallo,wij vertrekken ook van een lege zaal en trouwen in mei,ik heb zelf menukaarten gemaakt en naamkaartjes,de tafel word bekleed met lichtgeel en bruin met rozenblaadjes en kaarsen met je servies en wijnglazen,om de zaal op te vullen gebruiken we een dj,toog en receptietafels.Ook hangen we een grote foto aan de deur en plaatsen we een tafel met gastenboek.groeten