TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bea
6-7-2013
|
12-12-2012 9:48:48
Wat erg voor! Ik heb echt met je te doen. Ik ga zelf ook altijd met een klein hartje naar de kapper en heb er jaren over gedaan er één te vinden waar ik nu wel tevreden over ben. Hoop voor jou hetzelfde!!
|
|
Bruidje2013
25-5-2013
|
12-12-2012 9:57:16
Wat erg :-( Ik mag ook niet meer naar de kapper tot de dag van de trouw want anders is mijn haar te kort voor het kapsel dat ik wil.
|
|
Sara
15-6-2013
|
12-12-2012 10:38:56
ik vind dit echt héél erg voor jou!!!! ik weet hoe moeilijk het is om een goede kapper te vinden, ik heb ook dat probleem... ik heb namelijk krullen die hun eigen weg gaan en mijn kapster stopt er eind december mee:-( voor mn trouw heb ik gelukkig al een oplossing gevonden: Jessica van GlitGlam. ze is heel vriendelijke en begripvol, en laten we hopen dat ze goed met mn haar overweg kan! misschien kun je haar eens contacteren? ze komt aan huis, zowel voor je proef als de dag/dagen zelf! veel succes en probeer het je niet te veel aan te trekken (ook al weet ik dat dat moeilijk is)! *knuffel
|
|
Sara
6-10-2012
|
12-12-2012 10:54:49
damn echt erg!!! ik heb het ook zo niet met kappers, ik heb fijn en veel haar en de kappers denken altijd dat ze het beter weten. ik heb al zeker 10 keer van kapper gewisseld, ik kan meestal maar max 3 keer gaan omdat ze dan mijn haar verknoeien. zelfs mijn baleage voor de trouw was eigenlijk verknoeid maar dat hebben ze dan redelijk ok nog opgelost.
|
|
Sylvie
27-7-2013
|
12-12-2012 10:56:52
Ocharme! Ik ben ook al jaren eindeloos op zoek naar een goede kapper.. Steeds is er iets niet goed! Ik begrijp je echt volledig.. Ik heb al enkele keren me haar laten opsteken en al eens een proefkapsel laten doen bij de kapper. Steeds bij andere kappers.. en iedere keer kwamen de traantjes. Precies of niemand me haar kan doen zoals ik het wil.. Ik voel met je mee!
|
|
Marjan
20-4-2013
|
12-12-2012 11:41:13
Oh echt supererg! Hopelijk voor jou groeit het toch nog een beetje tegen mei zodat je er toch iets of wat mee kan doen, maar begrijp dat je er een trauma aan over gehouden hebt. Denk dat ik zelf ook niet meer naar de kapper ga durven gaan voor de trouw, want mijn haar is al niet zo superlang en ik wil er toch iets mee kunnen doen... Naar welke kapper in Gent ben je trouwens geweest, dat ik daar zeker ook niet naartoe gaan? Of je mag het ook in een privébericht zetten als je het hier liever niet op het forum plaatst (alhoewel ze het dan wel zelf gezocht hebben)...
|
|
Fairytale
8-6-2013
|
12-12-2012 11:45:23
Dit vind ik echt erg... typisch zo'n kapsalon, het moet renderen... aan je verhaal te horen zijn ze alles behalve professioneel...
hopelijk vind je snel iemand anders die jou haar echt goed behandeld en het zeer mooi maakt voor je trouw!
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
12-12-2012 11:59:17
Vind ik heel erg voor je Lieve, maar geen nood, ze kunnen voor de trouw een extra stuk aan je haar toevoegen, zodat je terug langer haar hebt, ideaal voor een opsteekkapsel.
|
|
lien
4-5-2013
|
12-12-2012 13:13:45
oh mannekes wat een boeren !!!! ben ik blij dat ik een (goede) vaste kapster heb.
maar inderdaad, zoals Charlotte zegt, niet wanhopen, als je haar echt niet lang genoeg is tegen mei kunnen ze inderdaad werken met valse stukken. het komt allemaal goed.
|
|
Jente
26-10-2013
|
12-12-2012 13:28:11
Oei, dat is echt wel erg! Met haar tot aan je schouders (en tegen mei waarschijnlijk toch al een stuk eronder) kan je normaal wel al redelijk veel opsteekkapsels vinden. Misschien iets anders zoeken dan je oorspronklijke droomkapsel?
Ik heb gelukkig na heel lang zoeken een erg goede kapper gevonden. Voor de trouw laat ik mijn haar dan ook gewoon bij hem knippen en ga ik de dag zelf nog eens naar daar om het te laten wassen en brushen/stylen. Opsteken kan ik niet met mijn kapsel.
|
|
frida
6-2-2010
|
12-12-2012 15:49:32
Dit is toch wel heel erg!!!!!!!
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
12-12-2012 16:26:55
Ooh dit is echt wel erg!!! En sorry dat ik het moet zeggen, maar dat betalen had ik NIET gedaan hoor! Ik had daar heel die zaak op stelten gezet.. dat meen ik!!
Ik hoop toch dat je nog een goede kapper vind!! Van waar ben je juist?? Misschien dat er hier wel op het forum zijn (misschien ikzelf wel) die je nog eentje kunnen aanraden!
|
|
Mieke
27-4-2013
|
12-12-2012 21:39:29
Zo erg! Dat is nu echt iets typisch voor kappers. Ze blijven maar knippen  . Ik ben er wel zeker van dat je een kapsel zal vinden die je super mooi staat niettegenstaande het een stuk korter is. Knuffel!! 
|
|
Mariska
6-4-2013
|
12-12-2012 22:15:23
Wablieft.. u haar zelf moeten drogen ???  Amai, die hadden mij persoonlijk echt niet als klant gewillen..  Heb zo ook iets voorgehad een paar jaar geleden bij kreatos, klacht tegen ingedient en ik mocht helemaal gratis terug maar ze mochten met geen schaar meer in de buurt van mn haar komen en ik ben er nadien ook nooit meer geweest. Als ik een professionele kapper kan aanraden die weet met wat ze bezig zijn, de client.. Daar ben ik zelf al geweest en daar moet je zelf niets zeggen, die weten perfect welke kleur en welk kapsel het mooiste gaat zijn. Supergoede kappers, en ik ben echt een heel moeilijke klant als het over mijn haar gaat.
|
|
tatjana
28-12-2012
|
13-12-2012 9:23:29
Oh nee, dat is inderdaad niet leuk! Ik ben ook enorm gesteld op mijn lang haar.
Ik ga gelukkig naar een kapper dat al jaren mijn haar doet (al van als ik klein was) en zij weet maar al te goed dat het lang moet blijven :D
Ik vind wel niet dat je moest betalen of toch zeker niet de volle pot. Ze hadden toch knopen in je haar ondanks hun "perfecte" producten, ze hebben je haar bijna volledig afgeknipt terwijl je dit absoluut niet wou, je moest je haar zelf drogen en ze hebben je haar gekruld hoe je het uist niet wou!
|
|
Carmen
27-4-2013
|
13-12-2012 11:43:09
Inderdaad: de client. Niet goedkoop, maar wel de enige kapper waarbij ik zonder stress in de stoel kruip.
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
13-12-2012 14:11:24
Lieve toch, da's inderdaad echt een trauma ervaring! Een goeie kapper is een rariteit, ikzelf hou het meestal ook maar een paar keer bij dezelfde kapper uit. Als je over de eerste shock heen bent, lees dan nog even op je gemak alle berichtjes hierboven opnieuw. De anderen hebben gelijk. Je zal inderdaad met je kortere wulpse lokken toch een mooi opsteekkapsel kunnen maken ook al had je het misschien anders gepland. Ga eens horen bij de Cliënt of zoek een kapper die gewoon is van (bruids)opsteekkapsels te doen. Je zal er nu niet veel meer kunnen aan doen dat je de volle pot betaald hebt, maar de slechte reclame is een even grote wraak! Cheer up meid, voor je hubbie blijf je de mooiste op de wereld en da's toch wat we diep vanbinnen het belangrijkste vinden op die dag! Dikke knuffel
|
|
Lieve
17-5-2013
|
13-12-2012 14:45:03
Bedankt, allemaal, voor de troostende woorden. Ik had inderdaad niet moeten betalen, maar op het moment zelf was ik zo in shock dat ik niets kon uitbrengen van protest en ik daar gewoon zo snel mogelijk weg wilde. Het is een moeilijke zoektocht naar de ideale kapper, maar dankzij jullie heb ik toch weer wat suggesties, al zal het nog niet voor meteen zijn, denk ik. Met vals haar wil ik zeker niet werken, al ziet het er nog zo goed uit, ik vind het toch niet hetzelfde en hou het liever au naturel op mijn touw...
|
|
Katia
22-6-2013
|
13-12-2012 20:43:33
Oei Lieve! 2 weken geleden ging ik ook terug naar mijn kapper. Ik ben daar anders ook altijd tevreden over, en had hem gezegd: ik kom "op controle voor de puntjes" want zoals je weet spaar ik voor mijn trouw. Ik had dan ook al bijna een jaar mijn frou niet meer geknipt, dat ondetussen ver onder mijn kin uitgegroeid was - en dat was ook de bedoeling, zodat Michèle Feyaerts haar gang zou kunnen gaan en mij het perfect kapsel zou maken...
Maar ik viel op de vader van mijn kapper... maja, tis de eigenaar van de zaak, en die zit constant altijd te zeggen dat hij magnifieke opsteekkapsels maakt (dat ik niet met hen zou werken daar heeft hij geen seconde aan gedacht... en ik kreeg het ook nooit gezegd).
Ineens zegt ie: ja maar voor een opsteekkapsel moet je geen lang haar hebben, anders valt dat niet goed. Ikke zo van: ja maar laat het toch maar lang, liever te lang dan te kort, we zien wel in juni. En het begint zo een debatje te worden... en wie won? Die met de schaar natuurlijk. Alles wat ik al een jaar lang spaar is weg - mijn haar is korter dan tervoor... en mijn frou is weer helemaal kort onder het motto "op uw trouw moet je nog op uzelf lijken, anders trekt dat op nix" - en de frou was weg.
^^ ik hoor jullie al denken "had die dan gestopt", ik weet het, ik denk het nog elke dag als ik voor de spiegel sta... maar het gaat zo snel! knip! en ja, wa kunde dan doen, toch niet met een halve lok rondlopen he... :(
Dus Lieve, ik versta je helemaal en loop ook al sindsdien met buikpijn... en bij jou is het nog een pak erger! Amai zeg, zo veel haar af, en dan nog met zoveel slechte ervaringen errond... zelf u haar drogen, djeezes!
Vind je het verder wel mooi geknipt?
|
|
michel
|
25-2-2013 14:08:40
Hallo Lieve, dit is inderdaad traumatisch, een blaam op het vak van kapper en haartist. Om onder andere deze reden ben ik met mijn privé kapsalon; Personal Hairdresser begonnen. Elke klant is hier een unicum en komt ook steeds alleen en op afspraak.(met vriendinnen kan wel of met partner) Er wordt altijd eerst een adviesgesprek en een gelaatsanalyse gedaan en we bekijken de mogelijkheden voor jou en je haren. Ik hoop dat je toch nog een oplossing vind voor jouw grote dag, mocht je graag eens een leuk en uniek kappersbezoek wensen steeds welkom kijk ook eens op mijn site, er staat een filmpje op, zo krijg je een idde wat je hier kan verwachten. veel succes, groetjes Michel
|
|
Natalie
24-8-2013
|
26-2-2013 12:14:06
Dag Lieve
Ik denk te weten welke kapper je bedoelt. ik heb net hetzelfde meegemaakt. ik snap niet dat hij nog klanten heeft. Ik ben ook met tranen in mijn ogen naar buiten gegaan en nooit meer teruggeweest.
heb je ondertussen al een betere kapper gevonden in Gent? ik ben tot nu toe alleen nog maar behadeld geweest als een nummer. Luisteren naar wat de klant wil is blijkbaar heel moeilijk geworden...
|
|
Marjan
20-4-2013
|
27-2-2013 12:54:44
Ik ga de laatste 2 jaar altijd naar Kaprijke en nog geen klagen over gehad.
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|