Terug naar overzicht
hey, Mijn kapster vraagt 15€ per opsteek beurt. Dus pakt dat ik een paar proef kapsels moet proberen komt het bij mij op een 60€.x
Bij mijn kapper is het € 25 per proef en ik dacht € 60 de dag zelf.Maar toen ik het de vorige keer heb laten opsteken, heb ik maar € 15 moeten betalen. :-)
Ik denk dat ik voor zowel proef als opsteek 38 heb betaalt...groetjesSandra
Dag Jennifer Wij vragen 75 EUR, daarin zit:* Proefkapsel aan huis* Bruidskapsel aan huis* alle speldjes en producten die ik nodig heb om jouw haar af te werken (haaraccessoires niet inbegrepen, maar die kun je aan een gunstig tarief aankopen)En dat is incl. verplaatsingskosten binnen een bepaalde regio. Als je zelf naar ons komt, is het natuurlijk minder. Hopelijk heb ik je hiermee wat geholpen. GroetjesJessicaGlitGlamwww.glitglam.be www.facebook.com/glitglam
Ik heb voor mijn bruidskapsel en make up 45 euro betaald : om te brushen, op te steken en de maquillage, wel niet aan huis. Ik denk dat het niet duur is in vergelijking met wat de meeste bruidjes betalen. Voor het proefkapsel moest ik niet betalen
Zowel proef als dag zelf 25euro.
Dag, ik heb mijn haar ook laten opsteken en heb 16 euro betaald....
Ik heb 80 euro betaald voor proef en dag zelf (was wel incl. wassen en krullen) en half opgestoken. Volledig opsteken was 10€ duurder...
Bedankt allemaal ! Ik heb even terugbeld naar de kapster die 44 euro vroeg om mijn puntjes te knippen en te brushen en zij vraagt 40 euro ENKEL voor opsteken (niet wassen, niet brushen), wat ik toch maar veel vind..... Uiteindelijk iemand "om de hoek" gevonden die het opsteekt voor 26 euro. Ik zal daar eens mijn proefkapsel laten doen.
Hoi hoi, bij mij was het ook 85 euro voor enkel opsteken, dit dan voor de proef en de het echte kapsel, ik denk dat je gewoon veel betaald voor een trouw kapsel, alles waar trouw in voorkomt is duur... volgende zaterdag ga ik ook men haar laten opsteken voor een feestje, en betaal dan maar 17.5 euro bij dezelfde kapper, ook enkel opsteken... het belangrijkste is dat je haar mooi is, en je je goed voeld, en daar betaal ik dan op men trouwdag graag wat extra voor :-) en ik ben blij dat ik dit extra betaald want iedereen vond men haar geweldig! Groetjes xx
Hey,Vandaag heb ik mijn proef kapsel/make-up gehad bij Tinka (uit Hoboken). Ik ben zéér tevreden over het resultaat en de service dat ze levert. Ze is een leuke griet, professioneel en prijs-kwaliteit verhouding is geweldig! Als ik zelf suggesties of aanwijzigingen gaf was ze maar al te bereid deze toe te passen. Ze is ook heel eerlijk en zegt of iets bij je past of niet. Dit is haar website: http://www.123website.nl/i-CatcherGrtjs