Terug naar overzicht
Hey Lien: mooikes hoor! Ik had een lager budget voorzien voor de schoenen maar heb mijn zinnen ondertussen gezet op zilveren suiteschoenen van LR. Leuk hoe we eindelijk aan alle details kunnen beginnen hé! Op naar de volgende vink!
Inderdaad hééél mooie schoenen!!!
Ooh, heel mooi! Zoiets zou ik ook nog kiezen, maar vind het wel moeilijk die schoenen... Mijn kleedje komt van bij Liliane Claes en denk dat ik daar binnenkort ook eens ga kijken voor schoenen. Hebben ze daar nog meer merken van schoenen?Net eens op de site van LR gekeken. Zijn het de schoenen met de peeptoe Rebecca? Ook wel chique hoor! Waw!GroetjesJoyce
dank u wel allemaal :-).eigenlijk hadden ze wel redelijk veel keuze van schoenen, ik geloof dat er ook nog andere merken waren, maar het grootste deel was precies wel van ECS. Maar daarin had je ook een enorm groot verschil in stijl, het meisje heeft mij zowel klassieke als moderne modellen getoond.
Joyce, ik moet nog beslissen of het peeptoe of gesloten pumps worden. Zware beslissing, dat wordt veel passen! :)
@Lien:Had je ook je kleed gekocht bij Liliane Claes? Ik ben nog opzoek naar schoenen maar kocht mijn kleed in Nederland, daar geen leuke schoenen gevonden. Ook al in Zandhoven geweest bij Van Loock maar daar vond ik de verkoopster absoluut niet vriendelijk dus heb vriendelijk bedankt voor de schoenen. Vind het precies zo moeilijk om in een bruidswinkel te stappen zonder dat je daar je kleed kocht...niet?
ja daarover heb ik ook getwijfeld, want mijn kleed komt van bij cermo.en ik was zelf al aant denken: zouek liegen over mijn kleed !! maar geen enkel probleem, het meisje was heel vriendelijk. Dus ik kan het u gerust aanraden :-)
Goeie tip. Ik ga daar ook eens gaan kijken dan want wil ook schoenen van Elsa. Die zitten goed he. Mooi model gekozen trouwens!!!
Maandag bij Liliane Claes geweest voor trouwschoenen en heb er ook gevonden! Idd heel vriendelijke mensen, niet opdringerig ofzo. Veel betere ervaring dan bij van lock in Zandhoven. Super blij met de keuze!