Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

shoenen elsa

12-12-2012 13:09:33
jippiieee, kben dan toch naar Liliane Claes geweest in Herentals omdat ik persé schoenen wilde van elsa coloured shoes. En kheb kei mooie gevonden: Penny van de rainbow club reeks. eigenlijk vielen ze ook mee van prijs: 145 euro.
eindelijk weer iets dat ik kan afvinken :-)

lien
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 899

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik12-12-2012 15:00:11

Hey Lien: mooikes hoor! Ik had een lager budget voorzien voor de schoenen maar heb mijn zinnen ondertussen gezet op zilveren suiteschoenen van LR. Leuk hoe we eindelijk aan alle details kunnen beginnen hé! Op naar de volgende vink!

Jolien
1-7-2016
 Meld misbruik12-12-2012 16:22:28

Inderdaad hééél mooie schoenen!!!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik12-12-2012 19:18:41

Ooh, heel mooi! Zoiets zou ik ook nog kiezen, maar vind het wel moeilijk die schoenen...
Mijn kleedje komt van bij Liliane Claes en denk dat ik daar binnenkort ook eens ga kijken voor schoenen. Hebben ze daar nog meer merken van schoenen?
Net eens op de site van LR gekeken. Zijn het de schoenen met de peeptoe Rebecca? Ook wel chique hoor! Waw!

Groetjes
Joyce

lien
4-5-2013
 Meld misbruik12-12-2012 19:29:12

dank u wel allemaal :-).eigenlijk hadden ze wel redelijk veel keuze van schoenen, ik geloof dat er ook nog andere merken waren, maar het grootste deel was precies wel van ECS. Maar daarin had je ook een enorm groot verschil in stijl, het meisje heeft mij zowel klassieke als moderne modellen getoond.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik12-12-2012 19:33:14

Joyce, ik moet nog beslissen of het peeptoe of gesloten pumps worden. Zware beslissing, dat wordt veel passen! :)

Gitte
1-5-2013
 Meld misbruik12-12-2012 22:18:31

@Lien:
Had je ook je kleed gekocht bij Liliane Claes?
Ik ben nog opzoek naar schoenen maar kocht mijn kleed in Nederland, daar geen leuke schoenen gevonden. Ook al in Zandhoven geweest bij Van Loock maar daar vond ik de verkoopster absoluut niet vriendelijk dus heb vriendelijk bedankt voor de schoenen.

Vind het precies zo moeilijk om in een bruidswinkel te stappen zonder dat je daar je kleed kocht...niet?

lien
4-5-2013
 Meld misbruik12-12-2012 22:44:42

ja daarover heb ik ook getwijfeld, want mijn kleed komt van bij cermo.
en ik was zelf al aant denken: zouek liegen over mijn kleed !! maar geen enkel probleem, het meisje was heel vriendelijk. Dus ik kan het u gerust aanraden :-)

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik13-12-2012 10:43:29

Goeie tip. Ik ga daar ook eens gaan kijken dan want wil ook schoenen van Elsa. Die zitten goed he. Mooi model gekozen trouwens!!!

Gitte
1-5-2013
 Meld misbruik19-12-2012 19:53:06

Maandag bij Liliane Claes geweest voor trouwschoenen en heb er ook gevonden! Idd heel vriendelijke mensen, niet opdringerig ofzo. Veel betere ervaring dan bij van lock in Zandhoven. Super blij met de keuze!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...