Nu Online
Momenteel zijn er 522 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen Avondfeest

12-12-2012 15:36:31
Hallo bruidjes & bruidegommen

Binnenkort moeten we een ontwerp gaan kiezen voor de uitnodigingen.
Daarbij rijst natuurlijk de vraag: 'Wie gaan we allemaal uitnodigen'?
Hoeveel hebben jullie beslist wie uit te nodigen voor het eten en wie voor het dessertenbuffet?

Eerst hadden we het idee om de familie ( nonkels & tantes) te vragen voor het eten en nichten & neven, vrienden & vriendinnen voor het dessertenbuffet maar uiteindelijk heb ik niet veel aan een bepaald deel van mijn familie maar wel meer aan mijn vriendinnen.
De familie niet vragen voor het eten en enkel voor het dessertenbuffet dat is natuurlijk ook niet ideaal.
Ik kan ook iedereen vragen voor eten maar dan wordt het wel heel kostelijk.

Hoe hebben jullie dit opgelost?

Bedankt!

Tiffany
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 2917

Sybil
14-9-2013
 Meld misbruik12-12-2012 16:05:03

Dag Tiffany

Wij gaan onze tantes, nonkels en beste vrienden vragen voor het eten. De neven, nichten en andere vrienden vragen we voor het dessertbuffet.

Groetjes
Sybil

Eva
13-9-2013
 Meld misbruik12-12-2012 16:10:27

Bij ons is het familie en dichte vrienden voor het hele feest, collega's en kennissen voor dessertbuffet

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik12-12-2012 16:30:09

Bij ons is het een mix: sommige familie en vrienden de hele dag (bbq en dansfeest), sommige tantes en nonkels enkel bbq, sommige vrienden, collega's en meeste nichten en neven enkel dansfeest. Ik heb getracht te zien wie waar het meest op zijn plaats is en wie ons het naast is de hele dag.

Sandra
7-9-2013
 Meld misbruik12-12-2012 17:36:51

hey Tiffany,

Wij zaten ook met een probleem. Zaten in het totaal met 180 personen...
Wilden ook een opsplitsing, maar wisten niet hoe en wat. We zijn allebei mensen die ons nogal wat aantrekken van wat anderen vinden, dus hadden we besloten voor een goedkopere oplossing te gaan, maar dan wel iedereen uit te nodigen.

We hebben nu voor 180 personen koud/warm en dessertenbuffet. En daarna avondfeest. Is niet de goedkoopste oplossing, maar wel degene waarvan we ons tov van niemand schuldig voelen.

En ja, ik weet dat ik er geen rekening mee mag houden wat andere denken, maar ik doe dat al men hele leven... en zal nu niet veranderen, vrees ik :) x

Thalia
10-8-2013
 Meld misbruik12-12-2012 21:58:14

Heyla,

Wij hebben een ceremonie,receptie,eten en avondfeest voor familie en naaste vrienden(ongeveer 65) en dan nog eens 65 ongeveer voor het avondfeest alleen.

Wij gaan nog even wachten voor de uitnodigingen,lijkt me zo vroeg om het nu al te doen?

Quintens
22-3-2013
 Meld misbruik12-12-2012 23:56:06

Wij trouwen om 16u30 en om 19u begint het feest. 180 genodigden, buffet, bruidstaart. Iedereen dezelfde uitnodiging... Als we de trouw een hele dag hadden willen vieren moesten we het inderdaad opsplitsen. maar dat leek ons niet praktisch en vooral vermoeiend de dag zelf :)

tatjana
28-12-2012
 Meld misbruik13-12-2012 8:34:31

Om 14u trouwen wij aan het stadhuis, daar mag iedereen naartoe komen wie wilt.
Om 15u start de receptie enkel voor familie (ouders, tantes, nonkels en enkel van mijn kant een paar nichten en neven met wie ik een band heb)
Na de receptie is het avondeten ook enkel voor de familie
En vanaf 21u00 mogen de vrienden en collega's komen om uit de bol te gaan op ons dansfeest en zij kunnen iets eten van een sandwichmand (weet juist nog niet goed hoeveel ik er zou bestellen)

Onze uitnodiging was voor iedereen hetzelfde. Juist bij de familie was er een extra kaartje in waarop stond dat zij om 15u al worden verwacht voor de receptie en dat er vanaf 17u ofzo (hangt er nog wat vanaf) avondeten voorzien is.

tina
13-2-2014
 Meld misbruik13-12-2012 10:27:54

Wij trouwen op 13/2 in t stadhuis met een 35 familieleden en getuigen,daarna gaan we eten met hen en klein feestje,en op 16/2 trouwen we id kerk en daarna brunch met een 40 familieleden en getuigen,savonds(20u30) is het feest met alle vrienden en kennissen er ook bij,we zijn (als ze allemaal komen) met 140/150,daar wordt gestart met een receptie,dan openingsdans, huwelijkstaart,dan feestje met karaoke voor de durvers....en rond 23u zijn er allerhande snacks voorzien ;-))

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik13-12-2012 10:40:31

Wij gaan eten met onze suite op restaurant en vragen daarna iedereen (zo'n 200 man) op onze trouwfuif met broodjes later op de avond.

miranda
20-4-2013
 Meld misbruik13-12-2012 11:49:37

Wij zitten aan 90 familie leden voor het eten een gewone 2gangen soep en hoofdgerecht anders liep het inderdaad de hoogte in !! en vrienden en collega's rond 50 aanschuiven dessertenbuffet !! en zo is iedereen blij je moet ook weten er vallen er altijd af en meestal mensen waar je het niet van verwacht !!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik13-12-2012 13:14:46

Wij vonden het ook heel moeilijk om onderscheid te maken en nodigen daarom iedereen uit voor het eten en dessert.... Anders zou ik er achteraf toch maar spijt van hebben als ik sommige personen achteruit gestoken heb, dat wil ik niet, zeker niet op die dag!
We nodigen de mensen uit vanaf 18u (ceremonie aan de feestzaal) en aansluitend is het eten en dansfeest....

kelly
23-5-2014
 Meld misbruik27-3-2013 20:25:48

ja hier ook iedereen uitgenodigd voor receptie, diner en dessert voor 165 man kwestie voor de goede wil en het niet te moeilijk te maken wil er graag iedereen bij hebben =)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info