Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Papieren versus stoffen aankleding

12-12-2012 20:58:44
Hallo! Wat denken jullie: stoffen tafellakens en servetten of van die degelijke papieren? Bedankt groetjes

Michèle
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 571

frida
6-2-2010
 Meld misbruik13-12-2012 8:19:47

Je inderdaad papieren servetten van zeer goede kwaliteit, maar zelf vind ik een stoffen servet dat tikkeltje meer.Je kan deze ook mooier vouwen.
Moet er bij schrijven dat ik iets hebt met sevetten hoor!

Groetjes

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik13-12-2012 8:21:14

bij ons kostte dikker papier eigenlijk evenveel dan stof. ook kan stof niet scheuren of verkleuren/uitlopen als je er op morst wat bij papier dus wel t geval is...

kortom bij stof blijft heel u tafel heel de avond mooi, bij papier is dit ni bepaald een garantie en je bent minstens evenveel centjes kwijt ;-)

Brigitte
28-12-2012
 Meld misbruik14-12-2012 11:41:40

Wij kiezen voor die degelijk papieren (vilten) tafellakens en servetten. Onze traiteur raad dat aan omdat de tafellaken beperkter zijn in de kleuren. Die wij hebben gekozen blijven ook de hele dag mooi en voor te decoreren kies je de kleur die jij wil.
Ik voel mij er goed bij en de servetten kunnen net zo mooi geplooid worden als stoffen. En ze zijn nog zachter ook.
Succes!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...