Nu Online
Momenteel zijn er 327 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekstje gastenboek - hoe presenteren?

13-12-2012 11:37:18
Hallo

Ik zou graag een tekstje gebruiken voor ons gastenboek maar wil dit niet op het eerste blad zetten omdat ik denk dat veel mensen dit dan niet zullen lezen.
Zou het er dus willen 'bijzetten' op een leuk en goedkope manier bvb op een canvasdoekje erbij ofzo maar ik ben niet zo'n creatieveling.
Hebben jullie leuke ideetjes?

Vanessa
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 818

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik13-12-2012 12:56:17

op een klein schildersezeltje...maar waar kunde dat kopen?

En een tekstje schilderen met olieverf,in frambozenrood met tekst

WENSEN van JE HART...

ik zie da ook wel zitten

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik13-12-2012 13:28:04

piep vanessa, had jij geen feestflitser?
wij hebben dat (dan toch) en ik zou graag hebben dat de gasten hun strookje erin kleven (fotostrookjes worden dubben afgeprint) en dat ze er dan iets naast schrijven.... Hoe ik dat ga aanpakken, weet ik nog niet maar ik denk dat dat wel heel leuk zal zijn om achteraf terug te bekijken.Kleine schildersezeltjes, ik denk zelfs in action maar dat vind je wel hoor Ilse... ava, blokker? Ik zal er in elk geval op letten en ik weet het te zeggen!

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik13-12-2012 13:53:21

Ja Kelly wij hebben die ook. Ah, da wist ik nie da die dubbel worden afgeprint.
Is wel een leuk idee om die foto te koppelen aan hun tekst. Maar in de praktijk?
Het eerste da in mij opkomt: in de gastenboek zo van die plakkertjes voor foto's plakken zodat de gasten er enkel nog da bovenste lipje vanaf moeten aftrekken en de foto erop moeten plakken... En da dan vermelden in de speech of bij het gastenboek vermelden.
Als ze dan willen schrijven en ze zien die plakkertjes, dan denken ze: ah ja mijne foto moet er ook in :-)
Ik ben deze week nog in den action geweest en precies nie gezien maar ja, ook niet specifiek op gezocht natuurlijk

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik13-12-2012 15:46:12

Ja das ook een goed idee, ik wou er een pritt naastzetten maar ja, dan heb je kans dat alle bladzijden aan elkaar kleven hahaha, uw idee is beter!
Ik dacht ook om het in de speech te vermelden en het gastenboek niet te ver uit de buurt van het 'hokje' te zetten.

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik13-12-2012 18:13:53

dank Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...