Terug naar overzicht
op een klein schildersezeltje...maar waar kunde dat kopen?En een tekstje schilderen met olieverf,in frambozenrood met tekst WENSEN van JE HART...ik zie da ook wel zitten
piep vanessa, had jij geen feestflitser?wij hebben dat (dan toch) en ik zou graag hebben dat de gasten hun strookje erin kleven (fotostrookjes worden dubben afgeprint) en dat ze er dan iets naast schrijven.... Hoe ik dat ga aanpakken, weet ik nog niet maar ik denk dat dat wel heel leuk zal zijn om achteraf terug te bekijken.Kleine schildersezeltjes, ik denk zelfs in action maar dat vind je wel hoor Ilse... ava, blokker? Ik zal er in elk geval op letten en ik weet het te zeggen!
Ja Kelly wij hebben die ook. Ah, da wist ik nie da die dubbel worden afgeprint.Is wel een leuk idee om die foto te koppelen aan hun tekst. Maar in de praktijk?Het eerste da in mij opkomt: in de gastenboek zo van die plakkertjes voor foto's plakken zodat de gasten er enkel nog da bovenste lipje vanaf moeten aftrekken en de foto erop moeten plakken... En da dan vermelden in de speech of bij het gastenboek vermelden.Als ze dan willen schrijven en ze zien die plakkertjes, dan denken ze: ah ja mijne foto moet er ook in :-)Ik ben deze week nog in den action geweest en precies nie gezien maar ja, ook niet specifiek op gezocht natuurlijk
Ja das ook een goed idee, ik wou er een pritt naastzetten maar ja, dan heb je kans dat alle bladzijden aan elkaar kleven hahaha, uw idee is beter!Ik dacht ook om het in de speech te vermelden en het gastenboek niet te ver uit de buurt van het 'hokje' te zetten.
dank Kelly