Terug naar overzicht
zo herkenbaar! net hetzelfde voor, en als je dan begint te zoeken naar de juiste muziek voor bij de dienst ... ik hou het ook niet droog dan ...Veel plezier ermee!x
Haha hier ook zo met de muziek :)Die muziek, die teksten.. Wat een toestanden ! Niet enkel voor je geliefde maar ik vind het ook belangrijk mijn ouders en beste vrienden eens te bedanken om er altijd te zijn voor ons. Ik ben blij voor zo een persoonlijke ceremonie gekozen te hebben. Het word echt iets persoonlijks. Al is het maken ervan toch een hele emotionele klus :)
haha herkenbaar! Ik hoop een beetje dat ik al zoveel tranen op voorhand gehad heb zodat ik het wat droger houd op de dag zelf maar dat zal wel niet :-)Als ik nog maar denk aan het moment dat ik met mijn papa en mijn 2 kindjes voor me naar mijn aanstaande ga wandelen... twinkelen mijn oogjes al van de tranen :-)
Ja Vanessa, inderdaad, dat beeld ... Ik heb ook 3 kindjes, waarvan de jongste nu 8 maanden, dus tegen dan ofwel net een stappertje ofwel in de bolderkar getrokken worden door de grote broers ( 5 en 7 dan). En dan die muziek ... pppfff, terwijl ik het hier neerschrijf, krijg ik ook al een krop in mijn keel, maar zoals jij denk ik ook ...Nu véél wenen, dan valt dat mss de dag zelf wel mee Ik denk dat ik de dag ervoor ook ga bleiten, mijn 2 beste vriendinnen komen bij mij slapen.Dan komen onze vrienden naar ons, eten we samen nog iets lekkers (mss frietjes van de frituur ) als dan mijn toekomstige naar zijn ouders thuis gaat slapen, gaan de mannen van mijn vriendinnen en de kinderen ook naar huis. En dan ... dan zal ik ook wel eventjes bleiten, ... maar kom !!!!nu volop uitkijken naar al die leuke momenten ook tijdens onze grote dag! x