Terug naar overzicht
fijn he :-) wij verhuizen normaal het weekend van de 22ste naar ons nieuwe huisje, kijk er al naar uit.
Ja echt zalig! En nu hebik ook nog verlof tot 2 januari dus ik kan er volop van genieten.Jij ook nog veel succes met jullie verhuis. Toch leuk zo net voor de feestdagen, al direct leuke decoratia plaatsen wat al direct zogt voor een gezellig gevoel.
Zo fijn, wij hebben nog maar net de bouwgrond gekocht en moeten er dus aan beginnen! Genieten!!!
Hey Rebecca, ik las het in je vorige post.Heb je al een beslissing genomen over jullie huwelijksreis? Ik had ook graag een verre reis gemaakt maar de bouw heeft een enorm groot budget opgeslokt. En ik ben eigenlijk blij dat we hebben gewacht met de trouw tot dit af was, nu hebben we een veel beter zicht op het bugdet. Dus als we al op huwelijksreis gaan zal het waarschijnlijk binnen Europa zijn, en maar een weekje om er toch maar even uit te zijn.Dan hebben jullie 2 grote "projecten" in het vooruitzicht, wel leuk. Geniet er maar van
Evy, we hebben gekozen voor een reis wat dichter bij huis: Andalusië. We voelen ons heel goed met die beslissing: een fantastische reis in het vooruitzicht en extra budget voor de bouw!Jij ook nog veel genot met de voorbereidingen!
OOOOOh Keitof.. wij verhuizen normaal gezien in maart... Nog even hard werken in ons huisje...