Nu Online
Momenteel zijn er 551 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen :ossssss

13-12-2012 20:47:36
Beste bruidjes,

Heeft iemand van jullie ervaring met Carta Sempre?
http://www.cartasempre.com/
Wij zijn daar in Augustus langsgeweest omdat wij de uitnodigingen daar heel mooi vonden.
We hebben toen ook besloten en via mail bevestigd dat we met hem zouden samenwerken.
Hij beloofde ons toen dat we binnen de 2 a 3 weken een proefontwerp mochten verwachten.
Na 4 weekjes heb ik toch eens gebeld en zei hij dat hij er mee bezig was.
Ok geen probleem, ik hoor niks meer van hem en na weer een 4 -tal weken (ondertussen eind oktober) bel ik hem terug met de vraag wanneer wij het proefontwerp mochten verwachten.
Krijg ik als antwoord "is dat dringend misschien".
Ik antwoord beleefd, niet erg dringend maar aan de hand van de uitnodigingen wil ik wel het ontwerp van de tafelnamen, menukaarten en het misboekje verder opbouwen.
Hij beloofde me dan dat ik zeker iets mocht verwachten binnen de 2 weken. Dus ongeveer midden november.
We zijn nu half december, ik heb hem verleden week nog eens een bericht gestuurd en krijg maar geen antwoord. :-s
Het jammere is dat ik enkel daar onze smaak van uitnodigingen gevonden heb.
Ik begin wel een beetje boos te worden nu, hij laat gewoon niks van hem horen!
Weet er iemand nog websites waar ik leuke en unieke trouwkaarten kan vinden?

Bedankt!!

Joke
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1238

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik13-12-2012 21:25:47

Djeezes slechte commerçant me dunkt!
Ik vond die op de site ook wel leuk, maar ga toch ook maar elders op zoek dan.
Stel je voor dat het wél dringend is, dan kan je drie maand NA je trouw de uitnodigingen versturen... Zucht!
Ik heb tot nu toe ook nog niet echt mijn gedacht gevonden bij drukkerijen, 't is ofwel te klassiek of té druk of té dit of té dat... (ik ben een moeilijke denk ik :d)
Succes met je zoektocht!

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik13-12-2012 21:39:28

Wij zitten met hetzelfde probleem jessie, echt zo moeilijk he, en ik wil geen alledaags trouwkaartje :os!!
Jij ook veel succes in je zoektocht, als ik wat gevonden laat ik het weten ;o)

Sybil
14-9-2013
 Meld misbruik13-12-2012 22:03:34

Mocht je er iets aan hebben: wij hebben een kaartje laten schilderen door Auréline. Ze maakt romantische en steeds zeer persoonlijke schilderijtjes die ze dan omzet in een kaartje. Als je meer info wil, laat maar weten :-)

Groetjes
Sybil

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik14-12-2012 12:48:23

Joke, ga eens langs bij Apostrophe in Nijlen, zij maken alles volledig naar wens en helemaal niet duur!

Elke
4-5-2013
 Meld misbruik17-12-2012 14:05:29

Dag Joke! Grappig dat ik je hier tegenkom! Al eens geprobeerd bij Drukkerij Nonkel in Izegem? Daar hebben ze Buromac en kun je ook zelf een eigen ontwerp maken. Groetjes Elke (Manuels vriendin)

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik18-12-2012 13:23:16

Enorm bedankt voor alle tips!!

Hey Elke!! idd grappig maar wel leerzaam he ;o)Alles goed?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info