Terug naar overzicht
Begrijp je volledig, zou het er ook van krijgen. Voor hen is het nog 5 maanden weg en is het wekelijkse kost dus ze zullen jouw nood niet begrijpen. Weet zelf eigenlijk ook nog niets. Menu kan nog helemaal anders worden want de brochure ging veranderen. In het voorjaar komt er nog een info avond maar daar weet ik ook geen datum voor. Durf nu nog niet te gaan mailen om jouw scenario te vermijden want wachten is niet mijn grootste deugd!
Ik herken het wel een beetje. Wij hadden in het begin gevraagd of we ons proefmenu zo snel mogelijk konden doen, het was eerst geen probleem zeiden ze, tot we nadien vroegen om een datum af te spreken dan was het al van maar daar is het veel te vroeg voor, jullie wachten beter nog een beetje en nu zeggen ze al dat we niet voor januari kunnen komen. Ik vind het lastig want heb nog veel vragen en kan op die manier met bepaalde dingen niet verder.. Zoals de uitnodigingen, ik kan ze niet afwerken want ik heb geen idee om hoe laat iedereen er op welk moment moet zijn enzo.. Arghh!! Ik begrijp je dus volledig!
Niet leuk :-(Voor die feestzalen is huwelijken organiseren dagelijkse kost en zij denken waarschijnlijk nog niet zo op lange termijn. Maar... wij bruidjes natuurlijk wel Sommige dingen weet je nu graag eenmaal goed op voorhand!Bij ons hadden ze bij het bespreken van de zaal (januari 2012) al een schema meegegeven met wat te doen en wanneer. Zo wisten we bijvoorbeeld dus al op voorhand dat we voor het menu pas een tweetal maanden op voorhand contact moeten opnemen. Daar zal jij dus ook nog wel tijd genoeg voor hebben.Maar zoals Silke al zegt: voor de uren van receptie - feest is het wel belangrijk dat je ze al eens goed op voorhand kan spreken. Wij lossen dit op door met richturen te werken op ons ontwerp. De uitnodigingen moeten toch pas februari-maart de deur uit en een uur is snel aangepast, kan zelfs nog na de proefdruk denk ik.Maar 't is idd wel geen leuk gevoel dat ze niet antwoorden op mails, telefoontjes,...Mss eens persoonlijk naar de zaal gaan? (zonder afspraak dan weliswaar...).Hopelijk krijg je toch nog een antwoord en de bespreking van al jullie vragen!Komt wel in orde. Binnenkort kan je daar waarschijnlijk om lachen ;-)We duimen mee ;-)GroetjesJoyce
Ik zou nogmaals proberen bellen, tot je de zaakvoerder aan de lijn hebt. Zo weet je zeker dat de boodschap aangekomen is.
Aangezien de zaal nog niet stresst, is het omdat er nog tijd zat is om het te regelen. Het is net zoals iedereen zegt: zij zijn het gewoon om feesten te organiseren. Ze weten dus ook perfect wanneer iets geregeld moet worden. Als zij het nog niet dringend vinden, is het omdat alles nog nog in orde kan gebracht worden in de tijd die nog rest. Heb vertrouwen in de zaal en bedenk dat zij nu in een superdrukke periode zitten met de eindejaarsfeesten!