Terug naar overzicht
Hey Mieke, jij trouwt blijkbaar een dagje na ons :-) Wij zijn vorige week vrijdag voor de eerste keer geweest en eigenlijk heb ik niets aan de pastoor gevraagd. Ik had mijn misboekje al klaar (voorlopig ontwerp) en hij was heel tevreden over de teksten. De opbouw van de mis of de teksten die je kan/wil gebruiken, vind je gemakkelijk op het internet. Ons misboekje is eigenlijk een knip-en-plak-werk van allerlei verschillende misboekjes en eigen aanvullingen. Het enige wat we gevraagd hebben is of de kerk een rode loper had :-) We hebben ook te horen gekregen hoe de homilie verloopt. Blijkbaar zal mijn verloofde eerst de kelk met wijn krijgen en ik de grote hostie, en dan wisselen we. Verder hebben wij ook gevraagd voor een klein momentje (in het "Laats ons bidden") om twee familieleden te herdenken (en we gaan dus ook 2 kaarsen aansteken op dat moment) die te vroeg gestorven zijn.Ons eerste gesprek is héél goed meegevallen. Ik had mij aan een hele ondervraging verwacht, maar eigenlijk heeft de pastoor niks gevraagd buiten "Trouwen jullie uit vrije wil"? Toen wij "ja natuurlijk" zeiden, mochten we het document ondertekenen. En dat was het. :-)Succes ermee ! Het zal wel meevallen !
Dank je wel Jennifer!