Terug naar overzicht
wij hebben er ook aan gedacht maar hoorden alleen maar slechte ervaringen: zaal werd nog gepoetst toen de gasten aankwamen, zaal was dubbel geboekt waardoor ze een afspraak afzegden enz...
Ook slechte commentaar gehoord daarover...Zelf een personeelsfeest gehad daar, veggie-eten was niet goed geregeld en nog dingen volgens collega's ook.
Heyla, wij hebben er uiteindelijk geen ervaring mee, maar tijdens onze zalenzoektocht zijn we ook deze feestzaal gepasseerd. Het heeft ten eerste al een heel leuke en gezellig tuintje om met mooi weer je receptie te houden. De kleine zaal heeft echt wel een gezellige sfeer met al het hout. Hetgeen me aan deze zaal stoorde was de kleine dansvloer en het feit dat de tafels heel dicht bijeen zaten (precies om het er toch maar allemaal te laten in passen) en een aantal tafels achter een hoekje geplaatst werden. De prijzen zijn er wel ok! De grotere zaal was ook leuk, maar kon ons absoluut niet charmeren en was ook veel minder gezellig dan de kleinere (tot 130 man - al vond ik dat al heel erg krap). Uiteindelijk hebben we gekozen voor het Rubenshof... Groetjes, Alessia
Hallo,Ons trouwfeest gaat volgend jaar doorgaan in het Dennenhof, echt een super locatie! Wij waren vooraf bij de Abdijhoeve (Kelchterhoef) en World Pidgeon Center (Hoeselt) geweest, maar deze zalen konden niet tippen aan het Dennenhof. De grote zaal heeft een ruime dansvloer, gezellige diner-locatie en een mezannine voor een receptie of een huwelijksviering. De kleine zaal is iets gezelliger maar daar kan natuurlijk minder volk in (+/- 100 pers).Wij hebben van vrienden en collega's alleen maar positieve verhalen gehoord over de organisatie van het Dennenhof en ik moet zeggen dat we dat momenteel alleen maar kunnen bevestigen. We hebben een goed overleg met de eigenares en ze staat voor ieder voorstel open.Als je nog extra informatie nodig hebt vraag je maar.Groetjes Ine,