Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

benieuwd naar muziekkeuze van anderen?

14-12-2012 14:11:46
dag!!
Gezien ik de muziekkeuze iets heel moeilijks vond dacht ik:misschien eens een lijstje maken? wie weet kunnen er ideëen opgedaan worden =)

intrede in kerk: into my arms - nick cave
kerkliedjes:adele - make you feel my love
raymond van het groenewoud- ik zal jouw man zijn
kelly family - i will be your bride
uittrede kerk: elvis presley - i can't help falling in love

intrede zaal: gigi d'agostino - l'amour toujours met flashmob gangnam style (alle broers en zussen)
aansnijden taart: sweets for my sweet
openingsdans: righteous brothers - unchained melody
mamadans: the pretenders - i'll stand by you
getuigendans: for you - johnny cash

voila. benieuwd...

virginia
5-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 2490

tinne
13-9-2013
 Meld misbruik14-12-2012 14:51:18

Hey Virginia,

leuke muziekkeuze! Wij zijn er nog niet uit. Enige wat vaststaat is onze openingsdans en dat word Frank Sinatra met Strangers in the night

Groetjes

Evy
20-7-2013
 Meld misbruik14-12-2012 15:27:48

intrede lied twijfelden nog tussen
gerald troost-ons moment
of
marco borsato - dochters
voor adel hebben we ook gekozen.
gene thomas-voor haar vonden we ook prachtig maar dan ook met de voor hem versie :)
(onze liedjes worden live gezongen door goede vrienden van ons)
openings nummer zal christina perri -a thousand years worden
en mama dans word gerals troost-voor mama

groetjes

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik14-12-2012 16:07:25

Wij komen totaal niet overeen :) ik hoor graag filmmuziek en zo liedjes van 90s (N*Sync bv maar liedje ontsnapt me...) terwijl mijn vriend liever rockmuziek hoort... het zal nog even duren vooraleer wij onze goesting gevonden gaan hebben...

Vind jullie keuze wel goed, behalve gangam style maar dat is smaak hihi ;)

Oliver
7-6-2013
 Meld misbruik14-12-2012 17:06:38

Leuke muziekkeuze :p Wij gebruiken volgende liedjes tijdens de ceremonie ( wij trouwen op de feestlocatie ) Intrede bruidegom en suite : Richard Clayderman - Ballade pour Aline Intrede bruid : Enya - Only time Ergens tussenin : Mozaiek - Wat zie ik je graag En een nog te bepalen nummer Even stilstaan bij het overlijden van Ann haar papa : Marco Borsato & Do - Voorbij Uittrede lied : Emeli Sande - Next to me De liedjes tijdens de ceremonie worden normaal gezongen door Ann Van Den Broeck samen met een pianist. Binnenkomen in de zaal : Safri Duo - Played alive ( the bongo song ) normaal ook live een djembee speler Aansnijden taart : Vangelis - Chariots of fire Openingsdans is Glenn Medeiros - Nothing's gonna change my love for you De rest is nog niet echt vastgezet ;-)

tinne
15-6-2013
 Meld misbruik14-12-2012 17:50:55

hey,
wij hebben alleen nog maar de muziek voor onze vrijzinnige viering gekozen,

aerosmith : i don't wanna miss a thing
justin timberlake : my love
kc ft jojo : all my life

en misschien usher : my boo

we wouden eens iets anders

groetjes
tinne

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-12-2012 19:22:39

@ Oliver: heel mooie keuze!! Enya - Only Time is een prachtig nummer en ook Emili Sandé is een mooie uittrede!!

Wij zijn enkel voor de wet getrouwd, onze keuze:
intrede: Yiruma - River flows in you
uittrede: Gers Pardoel - Ik neem je mee

Openingsdans: Christina Perri - A thousand Years
Zoon - mama dans: Chris de Burgh - Lady in Red

Succes allemaal!

groetjes

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik14-12-2012 20:04:57

Wij hebben nog maar enkel de openingsdans: Tom Waits: Little trip to heaven. Na de wettelijke trouw gaat onze dochter Ik Hou van u van Noordkaap spelen.

candy
20-7-2013
 Meld misbruik14-12-2012 21:49:06

wij hebben enkel dit :
voor in de kerk : suite:Elvis presley met can help fallin in love
Bruid: Whitney housten met Jezus loves me
onder tekening van de getuigen in de kerk: ik heb je lief van Paul de leeuw
uittreden kerk: your still the one van shania twains

openings nummer dat word meer dan 1liedje in een we gaan er iets speciaal van maken
voor binne te komen in de feestzaal dat weten wij nog niet zijn er nog op zoek maar is niet gemakkelijk

Nathalie
11-5-2013
 Meld misbruik15-12-2012 9:49:10

Als ik en de rest van het gevolg binnenkomen in de kerk is het Bruno Mars Rest of my life. Als mijn aanstaande binnekomt is het Ons moment van Gerald Troost. Tijdens de viering nog Ik heb je nodig ( dus niet Ik heb je lief) van Paul de Leeuw, verder Ik hoor bij jou van Marco Borsato en bij het buitengaan Gek op jouw van Clouseau.
Binnenkomen zaal is He's a pirate van Hans Zimmer en openingsdans is en specialleke...

virginia
5-1-2013
 Meld misbruik15-12-2012 11:30:33

Wat een leuke verschillende keuzes zeg... hehe.ja, gangnam style dat is eigenlijk een insidertje. ik vind het (sorry voor mijn taal) een kaklied. maar om de intrede id zaal wat plezanter te maken dacht ik, we doen eens gek. dit dansje hebben mijn zussen en broers mij en mijn aanstaande tevens een heel vrijgezellenweekend laten dansen. deze keer dus aan hen...
Muziek maakt een viering toch echt direct een pak persoonlijker en mooier...

Sarah
19-5-2012
 Meld misbruik16-12-2012 11:58:08

Leuk idee, gangnam style.. Ik vind het liedje op zich ook wel afgrijselijk maar dat zal de sfeer er wel inbrengen. Wij zijn ook "all the way" gegaan voor ons feest maar toen het diner startte mocht het voor ons echt wel los gaan. We zijn dan binnen gekomen op het liedje van Shrek, I'm a believer en hebben we daar een beetje zot op gedaan. De hele zaal direct mee in the mood... Zalig! Moet nog altijd grijnzen als ik dit nummer hoor :-)

In de kerk hadden we Dolly Parton - you are, Alanis Morissette - head over feet, Oasis - let there be love, Al Green - Let's stay together, Foo Fighters - everlong en als uittrede the turtles - happy together. Allemaal live gezongen door enkele zangers.
Veel plezier met plannen!

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik17-12-2012 13:42:16

Wij hebben enkel nog maar een paar liedjes voor tijdens de ceremonie (in de feestzaal) en onze openingsdans.

Ceremonie:
- Jack Johnson - Angel
- Krewcial - U.R.U.
- Snow Patrol - Just say yes

Openingsdans: Bright Eyes - The first day of my life

Misschien niet echt heel bekende liedjes maar ze hebben voor ons wel een mooie betekenis en dat is toch het belangrijkste vind ik.
Wij zijn trouwens niet van plan om na onze openingsdans nog een mama of papa dans te doen. We willen het feest meteen op gang trekken met een feestnummer. Nog geen idee welk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Muzikant nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
weddingpianist De romantische toets voor jullie huwelijk! in
Aan de piano verzorg ik de muzikale ondersteuning van recepties en huwelijksvieringen. Om jullie feest nog meer klasse te geven, is er een draagbare vleugel ter beschikking. Is een lied voor jullie bijzonder, dan zal ik dat graag voor jullie spelen. Meer info
LiveMuziek.net Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band in Ternat
Maak jullie huwelijk nóg specialer door te kiezen voor live muziek! Ontdek snel het geschikte duo, trio of band voor jullie huwelijksmis, ceremonie, receptie, openingsdans of avondfeest. Uitgebreid repertoire, speciale verzoeknummers zeker ook mogelijk! Meer info
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Muziek-Huwelijk LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST in Burcht
Professionele zangers en muzikanten met ervaring. Live muziek & zang tijdens jullie ceremonie, huwelijksviering in de kerk, huwelijksreceptie, of tijdens het avondfeest. Breed repertoire en mogelijkheid tot liedjes van eigenkeuze. Uiteenlopende genres. Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Canape De muzikale toets voor jullie perfecte dag! in Gentbrugge
Laat live muziek een meerwaarde zijn op jullie mooiste dag. Vertrouw op twee professionele muzikanten. Een warme, zwoele en gevoelige stem begeleid door een live pianist. Wij spelen jullie favoriete nummers tijdens de viering, receptie of avondfeest. Meer info
Jozefien Sings De perfecte noot voor uw mooiste dag! in Heusden
Zijn jullie op zoek naar net dat tikkeltje meer? Jozefien Sings brengt muziek die je kippenvel bezorgt en de perfecte ondersteuning is van de mooiste dag van je leven. Want trouwen... Dat doe je maar 1 keer! Meer info
Zangeres Elphy Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment in Dendermonde
* Een zeer ruime ervaring met huwelijksceremonies, -recepties en -feesten. * Een prachtige muzikale omlijsting die volledig op maat is van jullie wensen. * Alles is mogelijk: live zang solo, in duo of met band. * Sterke prijs-kwaliteitsverhouding. Meer info
muziek trouw stijlvolle muziek voor uw huwelijk in berlare
Ben je nog op zoek naar stijlvolle, professionele muzikale omlijsting van jullie huwelijksviering of huwelijksfeest, dan ben je aan het goede adres!! Verschillende combinaties en stijlen zijn mogelijk: klassiek, pop, folk.. Meer info
Good Vibrations ! Er zit muziek in jullie dag ... in Zwalm
Wij zijn Good Vibrations, een fonkelend muzikaal live duo dat bestaat uit zangeres Ilona en gitarist Matthieu. We brengen jullie favoriete songs met hart en ziel zodat jullie huwelijksdag nog net iets onvergetelijker wordt ! Meer info