TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tinne
13-9-2013
|
14-12-2012 14:51:18
Hey Virginia,
leuke muziekkeuze! Wij zijn er nog niet uit. Enige wat vaststaat is onze openingsdans en dat word Frank Sinatra met Strangers in the night
Groetjes
|
|
Evy
20-7-2013
|
14-12-2012 15:27:48
intrede lied twijfelden nog tussen gerald troost-ons moment of marco borsato - dochters voor adel hebben we ook gekozen. gene thomas-voor haar vonden we ook prachtig maar dan ook met de voor hem versie :) (onze liedjes worden live gezongen door goede vrienden van ons) openings nummer zal christina perri -a thousand years worden en mama dans word gerals troost-voor mama
groetjes
|
|
Michèle
24-8-2013
|
14-12-2012 16:07:25
Wij komen totaal niet overeen :) ik hoor graag filmmuziek en zo liedjes van 90s (N*Sync bv maar liedje ontsnapt me...) terwijl mijn vriend liever rockmuziek hoort... het zal nog even duren vooraleer wij onze goesting gevonden gaan hebben...
Vind jullie keuze wel goed, behalve gangam style maar dat is smaak hihi ;)
|
|
Oliver
7-6-2013
|
14-12-2012 17:06:38
Leuke muziekkeuze :p
Wij gebruiken volgende liedjes tijdens de ceremonie ( wij trouwen op de feestlocatie )
Intrede bruidegom en suite : Richard Clayderman - Ballade pour Aline
Intrede bruid : Enya - Only time
Ergens tussenin : Mozaiek - Wat zie ik je graag
En een nog te bepalen nummer
Even stilstaan bij het overlijden van Ann haar papa :
Marco Borsato & Do - Voorbij
Uittrede lied : Emeli Sande - Next to me
De liedjes tijdens de ceremonie worden normaal gezongen door Ann Van Den Broeck samen met een pianist.
Binnenkomen in de zaal : Safri Duo - Played alive ( the bongo song ) normaal ook live een djembee speler
Aansnijden taart : Vangelis - Chariots of fire
Openingsdans is Glenn Medeiros - Nothing's gonna change my love for you
De rest is nog niet echt vastgezet ;-)
|
|
tinne
15-6-2013
|
14-12-2012 17:50:55
hey, wij hebben alleen nog maar de muziek voor onze vrijzinnige viering gekozen,
aerosmith : i don't wanna miss a thing justin timberlake : my love kc ft jojo : all my life
en misschien usher : my boo
we wouden eens iets anders
groetjes tinne
|
|
Sandra
7-9-2012
|
14-12-2012 19:22:39
@ Oliver: heel mooie keuze!! Enya - Only Time is een prachtig nummer en ook Emili Sandé is een mooie uittrede!!
Wij zijn enkel voor de wet getrouwd, onze keuze: intrede: Yiruma - River flows in you uittrede: Gers Pardoel - Ik neem je mee
Openingsdans: Christina Perri - A thousand Years Zoon - mama dans: Chris de Burgh - Lady in Red
Succes allemaal!
groetjes
|
|
Bea
6-7-2013
|
14-12-2012 20:04:57
Wij hebben nog maar enkel de openingsdans: Tom Waits: Little trip to heaven. Na de wettelijke trouw gaat onze dochter Ik Hou van u van Noordkaap spelen.
|
|
candy
20-7-2013
|
14-12-2012 21:49:06
wij hebben enkel dit : voor in de kerk :
suite:Elvis presley met can help fallin in love Bruid: Whitney housten met Jezus loves me
onder tekening van de getuigen in de kerk: ik heb je lief van Paul de leeuw uittreden kerk: your still the one van shania twains openings nummer dat word meer dan 1liedje in een we gaan er iets speciaal van maken voor binne te komen in de feestzaal dat weten wij nog niet zijn er nog op zoek maar is niet gemakkelijk
|
|
Nathalie
11-5-2013
|
15-12-2012 9:49:10
Als ik en de rest van het gevolg binnenkomen in de kerk is het Bruno Mars Rest of my life. Als mijn aanstaande binnekomt is het Ons moment van Gerald Troost. Tijdens de viering nog Ik heb je nodig ( dus niet Ik heb je lief) van Paul de Leeuw, verder Ik hoor bij jou van Marco Borsato en bij het buitengaan Gek op jouw van Clouseau. Binnenkomen zaal is He's a pirate van Hans Zimmer en openingsdans is en specialleke...
|
|
virginia
5-1-2013
|
15-12-2012 11:30:33
Wat een leuke verschillende keuzes zeg... hehe.ja, gangnam style dat is eigenlijk een insidertje. ik vind het (sorry voor mijn taal) een kaklied. maar om de intrede id zaal wat plezanter te maken dacht ik, we doen eens gek. dit dansje hebben mijn zussen en broers mij en mijn aanstaande tevens een heel vrijgezellenweekend laten dansen. deze keer dus aan hen... Muziek maakt een viering toch echt direct een pak persoonlijker en mooier...
|
|
Sarah
19-5-2012
|
16-12-2012 11:58:08
Leuk idee, gangnam style.. Ik vind het liedje op zich ook wel afgrijselijk maar dat zal de sfeer er wel inbrengen. Wij zijn ook "all the way" gegaan voor ons feest maar toen het diner startte mocht het voor ons echt wel los gaan. We zijn dan binnen gekomen op het liedje van Shrek, I'm a believer en hebben we daar een beetje zot op gedaan. De hele zaal direct mee in the mood... Zalig! Moet nog altijd grijnzen als ik dit nummer hoor :-)
In de kerk hadden we Dolly Parton - you are, Alanis Morissette - head over feet, Oasis - let there be love, Al Green - Let's stay together, Foo Fighters - everlong en als uittrede the turtles - happy together. Allemaal live gezongen door enkele zangers. Veel plezier met plannen!
|
|
Jente
26-10-2013
|
17-12-2012 13:42:16
Wij hebben enkel nog maar een paar liedjes voor tijdens de ceremonie (in de feestzaal) en onze openingsdans. Ceremonie: - Jack Johnson - Angel - Krewcial - U.R.U. - Snow Patrol - Just say yes Openingsdans: Bright Eyes - The first day of my life Misschien niet echt heel bekende liedjes maar ze hebben voor ons wel een mooie betekenis en dat is toch het belangrijkste vind ik. Wij zijn trouwens niet van plan om na onze openingsdans nog een mama of papa dans te doen. We willen het feest meteen op gang trekken met een feestnummer. Nog geen idee welk
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|