Terug naar overzicht
Hey Sylvie,direct kan ik je niet helpen maar nu dat de feestdagen er aan komen denk ik toch wel dat je mooi kleedje kan vinden. Misschien dan wel niet echt een trouwkleed maar toch dat tikkeltje meer!Sucses
mss bij bruidsmode steven heeft ook outlet grts
Bij mij is het ook een kort trouwkleed, maar met prijzen zal ik je niet kunnen helpen aangezien mijn mama mijn trouwkleed maakt. En dit is aanzienlijk goedkoper :)
Hoi, ik heb ook een kort trouwkleed (wel niet alleen voor 'savonds maar voor de hele dag) dit komt van Linea Rafaelli (Linx Hasselt) en kost 1135 euro. Weet natuurlijk niet wat je budget ervoor is :)
Ik volg dit mee op! wil ook vanaf dat effectief het dansen begint, een kort kleedje aandoen. Maar wil hier ook niet veel geld aan uitgeven...
Ann Sophie Smartshopping heeft supermooi kleedjes. Suite en Gala kleedjes , veel korte.Prijs categorie is van 50 tot ongeveer 200€ denk ik.Reuze tevreden van
Dankje Inge ! Ik ga er dit weekend eens kijken!
Beste Michele, Aangezien ik me al volledig heb laten gaan in mijn lang trouwkleed voor overdag is het budget niet meer zo groot voor het korte kleedj.Eigenlijk ging ik geen kort meer kopen omdat mijn lang kleed al het volledige budget opslorpte. Maar ik kan het toch niet laten Dus ben ik op zoek naar een goedkopere alternatief voor een mooi & leuk , kort kleedje voor het dansfeest!
heb je al eens is in de outlet winkel in oostende op de mijnplein gekeken van azzuro die staat er nog enkel deze maand
Candy ben je er al geweest? Wat is de gangbare prijs?Alvast bedankt!
youniek in turnhout?? x
Kim dat is helaas ietsje te ver voor mij :)
ja ik ben er al geweest en de prijzen vallen mee maar het zijn wel allemaal de laaste stuks he
Hoi Sylvie, Ik ben gisteren mijn jurk gaan afhalen (kleine vreugde sprong! :-) ) bij couture Jetty in Melsele. Ik heb er daar zo 2 zien hangen. Groetjes.
en iets gevonden sylvie ?
Hé Inge !Ik heb wel enkele kleedjes zien hangen maar heb nog niets gepast.Wilde gewoon al eens weten als het de moeite was.Maar dat is het dus zeker :)Kwa prijs is het echt heel voordeliger, het was zeker niet gelogen.Bijna alle suitekleedjes onder de 200 euro.Maar kga in januari eens terug gaan met een vriendin en dan even de tijd nemen om verschillende kleedjes te passen.
Ik ga met mijn suitemeisjes ook naar daar gaan...
Hallo Sylvie In 2012 heb ik reeds vele korte trouwjurken gemaakt voor klanten. Ik ben zelfstandig kleermaakster in Oostakker (bij Gent ) . Bij mij kan je kiezen uit mijn eigen collectie ,uit mijn modeboeken ,of je kan foto's meebrengen van internet ,modeboekjes .Samen maken we dan een persoonlijk en mooi ontwerp voor jou. Ik heb mooie stoffen voor bruidskledij en naargelang je budget kan ik een prachtige jurk maken voor jou. Neem gerust een kijkje op mijn website : www.bruidskledij-veve.be Volgende maand heb ik opendeurdagen ;26-27 januari 2013 (10U00tot 18U00 ) Je mag eerder ook vrijblijvend een afspraak maken met mij ;0496/36.23.67 Met vriendelijke groeten Veerle Vermeire
Hallo Sylvie
In 2012 heb ik reeds vele korte trouwjurken gemaakt voor klanten.
Ik ben zelfstandig kleermaakster in Oostakker (bij Gent ) .
Bij mij kan je kiezen uit mijn eigen collectie ,uit mijn modeboeken ,of je kan foto's meebrengen van internet ,modeboekjes .Samen maken we dan een persoonlijk en mooi ontwerp voor jou.
Ik heb mooie stoffen voor bruidskledij en naargelang je budget kan ik een prachtige jurk maken voor jou.
Neem gerust een kijkje op mijn website : www.bruidskledij-veve.be
Volgende maand heb ik opendeurdagen ;26-27 januari 2013 (10U00tot 18U00 )
Je mag eerder ook vrijblijvend een afspraak maken met mij ;0496/36.23.67
Met vriendelijke groeten
Veerle Vermeire