Nu Online
Momenteel zijn er 327 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even plannen met jullie delen

15-12-2012 11:11:59
We zijn er uit aan het geraken. Eindelijk! Begon het gevoel te krijgen dat er niets meer vooruit ging. Versiering voor de kerk gaan we met ballonnen doen is een beetje speelser dan bloemen en ietsje minder duur. Deze kunnen dan na de viering naar de feestzaal gebracht worden en zullen dan daar toch ook nog kunnen dienen. De openingsdans staat zo goed als vast alsook enkele liedjes voor in de kerk. We hebben ook beslist om ballonnen te laten uitdelen bij het buitengaan van de kerk zodat deze de lucht in kunnen gaan wanneer wij buiten komen. Wij vonden dit wel een leuk alternatief van de rijst of dergelijke en denk niet dat dit zo veel gedaan wordt. Hopelijk worden dit leuke foto's. We zijn ook te weten gekomen dat een vriendin van ons haar vader oldtimers opknapt en er zijn er reeds enkele klaar. Hebben al eens gevraagd of hij het zou zien zitten om deze op ons huwelijk eens te laten rijden. En ja hoor hij zag dit helemaal zitten. Wij zijn dus superblij want ons budget laat het niet toe om ook nog eens vervoer te huren. Dit kost allemaal zoveel geld en je hebt er maar 1 uurtje ofzo geniet van. Daarom hadden wij beslist om geen vervoer te huren maar nu hebben we het dan uiteindelijk toch. Nu de rest nog he al die kleine details nemen meer tijd in beslag dan je denkt. Straks voor de eerste keer naar de priester die ons zal trouwen ben al eens benieuwd hoe dat zal verlopen.

Evy
18-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 689

frida
6-2-2010
 Meld misbruik15-12-2012 14:41:10

mag toch ook ens allemaal goed gaan he!

Evy
18-5-2013
 Meld misbruik15-12-2012 17:13:15

Dat vind ik ook.

Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik16-12-2012 22:08:53

En evy hoe ist gegaan bij de priester? Vielt wa mee?

Evy
18-5-2013
 Meld misbruik17-12-2012 5:46:34

Ja hoor heel goed. We waren er een beetje van verschoten dat het zo een vriendelijke en toch nog eigentijdse man was. Bij hem is er maar 1 ding verplicht te vermelden en dat is ik beloof u eeuwig trouw te blijven. En de prijs viel ook nog mee had er een beetje schrik van.

Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik17-12-2012 18:21:32

Ja bij u beloftes dat moest ik er ook bijzetten!! en mijn eerste lezing moest van de bijbel da moest ik veranderen, 250 euro eh ist bij hem.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...