TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
8-9-2007
|
11-10-2006 11:30:38
Hey Christel,
ik heb nog geen ervaring met het gaan passen van bruidskleedjes maar ik was ook van plan om naar bruidskleding Steven te gaan passen. Hij heeft ook de meeste merken dat ik mooi vind.
Evelien 08/09/07
|
|
Ilse
12-5-2007
|
11-10-2006 12:00:16
't Is ni echt bij een man da ge moet gaan passen hoor. Bij mij waren er twee verkoopsters aanwezig...
Je mag op je gemak passen en staat op een verhoogje (wat ik wel leuk vond) Je kan ook eerst nog eens de boekjes inkijken...
Ze hebben er wel niet alles hangen, maar als je het merk en het model weet, kunnen ze het wel voor je bestellen om 't te passen (zonder aankoopverplichtingen natuurlijk)
Niet iedereen is voor de merken die ze hebben, maar als je smaak ertussen zit --> zeker een aanrader.
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
ann
23-9-2006
|
11-10-2006 14:30:01
Dit was mijn reactie op een ander bericht.
Mijn bruidsjurk kocht ik in Torhout, bruidskledij STEVEN. De suitekleren van mijn ma en mijn zussen ook, allemaal maatwerk, prachtig en niet duur (in tegendeel, iedereen denkt dat, maar dat is niet zo). Mijn topje maakte ze ook zelf, heel mooi en volledig naar mijn gedacht!
Drie jaar geleden huwde mijn zus, ook met zen allen naar ginder. Wij gaan naar geen enkele andere winkel meer. Je moet gewoon een beetje een gedacht hebben en zij zorgt voor de afwerking, details, enzo, ze heeft enorm veel inspiratie.
Het is inderdaad geen man, het heet Steven, dit is de naam van de jonste zoon van de oprichters (1984), maar nu is het Sabrina, zij maakt alle jurken. Een hele spontane, toffe en jonge dame die weet wat je wilt. Ze praat niet naar je mond en geeft haar eigen eerlijke mening.
NIet tijwelen, ga zeker eens langs, en niet panikeren als je niet direct iets ziet naar je zin, ze ontwerpt veel en kan veel bestellen.
Groetjes, Ann 23/09/06
|
|
Brenda
|
12-10-2006 13:04:36
hallo, Ik ben daar begin maart om mijn suite kleed geweest voor de trouw van men zus. Ik had al heel lang overal rond gezocht achter kleren en nets gevonden. Onze laatste hoop was dan bij steven.We zijn daar voor de eerste keer langs geweest om 4maart en ja men zus trouwde de 31ste van die maan d.En we hadden onze kleren op tijd .We zijn erlke week langs geweest om te passen en de dag voor men zus haar huwelijk zijn we erom geweest.Ik vind de servic echt prachtig .Ik denk dat je geen een andere winkel vind die suitekleren maakt op maat en dat in 3weken.en zowel een kleed voor mij als voor men mama. Echt een aanrader dus.Men broer trouwd volgend jaar en ik weet al waar ik om men kleren zal gaan .Ik zl wel wat vroeger gaan .
Brenda
|
|
Katja
2-4-2009
|
13-10-2006 14:23:25
Ann, wat bedoel je met niet duur? Ik probeer een jurk te vinden onder de 1000 euro, zou dit daar lukken? Anders is het wel lekker dichtbij voor mij!
groetjes
|
|
ann
23-9-2006
|
26-10-2006 12:44:45
Katja,
Ja je kan wel wat vinden hoor onder de 1000 Euro. Van mij was het toch zo. Misschien omdat ze mijn topje zelf gemaakt heef, maar toch met het bestaande topje was het er wellicht nog onder hoor. Ik heb dit niet gedaan om de prijs te drukken maar omdat ik precies wist wat ik wou en het was prachtig. Iedereen blijft maar over mijn jurk praten. Er zat overal organza over, heel mooi. En gewoon alleen al voor de bediening door Sabrina ga ik steeds naar ginder.Ze is zichzelf, de max!
grtjs,
ann
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|