TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
8-9-2007
|
11-10-2006 11:30:38
Hey Christel,
ik heb nog geen ervaring met het gaan passen van bruidskleedjes maar ik was ook van plan om naar bruidskleding Steven te gaan passen. Hij heeft ook de meeste merken dat ik mooi vind.
Evelien 08/09/07
|
|
Ilse
12-5-2007
|
11-10-2006 12:00:16
't Is ni echt bij een man da ge moet gaan passen hoor. Bij mij waren er twee verkoopsters aanwezig...
Je mag op je gemak passen en staat op een verhoogje (wat ik wel leuk vond) Je kan ook eerst nog eens de boekjes inkijken...
Ze hebben er wel niet alles hangen, maar als je het merk en het model weet, kunnen ze het wel voor je bestellen om 't te passen (zonder aankoopverplichtingen natuurlijk)
Niet iedereen is voor de merken die ze hebben, maar als je smaak ertussen zit --> zeker een aanrader.
Groetjes, Ilse 12 mei 2007
|
|
ann
23-9-2006
|
11-10-2006 14:30:01
Dit was mijn reactie op een ander bericht.
Mijn bruidsjurk kocht ik in Torhout, bruidskledij STEVEN. De suitekleren van mijn ma en mijn zussen ook, allemaal maatwerk, prachtig en niet duur (in tegendeel, iedereen denkt dat, maar dat is niet zo). Mijn topje maakte ze ook zelf, heel mooi en volledig naar mijn gedacht!
Drie jaar geleden huwde mijn zus, ook met zen allen naar ginder. Wij gaan naar geen enkele andere winkel meer. Je moet gewoon een beetje een gedacht hebben en zij zorgt voor de afwerking, details, enzo, ze heeft enorm veel inspiratie.
Het is inderdaad geen man, het heet Steven, dit is de naam van de jonste zoon van de oprichters (1984), maar nu is het Sabrina, zij maakt alle jurken. Een hele spontane, toffe en jonge dame die weet wat je wilt. Ze praat niet naar je mond en geeft haar eigen eerlijke mening.
NIet tijwelen, ga zeker eens langs, en niet panikeren als je niet direct iets ziet naar je zin, ze ontwerpt veel en kan veel bestellen.
Groetjes, Ann 23/09/06
|
|
Brenda
|
12-10-2006 13:04:36