Terug naar overzicht
Amai! Leuke prijs! Mogen we ook weten dewelke het geworden is? ;) Ik ben er wel nieuwsgierig naar!
wauuuuuuw! goed gedaan hoor!
Waren er ook veel accessoires enzo te koop?
En inderdaad super als je zo'n kleed kan vinden voor zo'n lage prijs...
dat is inderdaad voor niet veel geld dan nog wel trouwjurk van Nicky Vankets.....
Ik ben ook gaan kijken naar de uitverkoop van Vankets, maar je moest die toch per tien kopen aan minimum 400 euro (veiling)? Nu, ik vond er sowieso mijn goesting niet tussen. Heb je dan een jurk kunnen passen in die hal waar alle jurken op één heel lange rek hingen?
Je kan dit ook 's avonds dragen en voor overdag een ander? :-)Laat je gaan zou ik zeggen :-) veel geld ben je nu nog niet kwijt aan deze Vankets ;-)!groetjes!
@ Keshia: Ik vind geen jurken op internet terug, dus ik weet niet hoe ik kan zeggen welke het is. @ Kathleen: niet echt accessoires @ Mona: aangezien de veiling weinig had opgebracht, was er een verkoopweekend waar er trouwkleden per stuk gekocht konden worden. Ik dacht ook niet dat mijn goesting er tussen lag, het zag er nl. niet schoon uit op kapstok. Maar eens je de jurken aan had... In een kleine "hal" met jurken op verschillende korte rekken. Er was maar 1 paskot, dus ik heb de jurk gepast boven mijn legging en topje :)@ Sandra: 2 trouwkleden vind ik er toch ietsje over :)