Terug naar overzicht
Wauw! Heel erg mooie foto's! Het valt niet eens op dat jullie een winterhuwelijk hebben.Was het niet extreem koud tijdens de foto shoot?Proficiat en geniet ervan!
WOh knap jullie zagen er prachtig uit en super gelukkig jullie blinkende oogjes zeggen genoeg. Nog veel gelukkige jaren en geniet ervan
Jullie zagen er super mooi uit!! Dikke proficiat!! Geniet van het getrouwde leven!
Proficiat!! Je zag er stralend uit en je ziet inderdaad niet dat het winter is.Geniet ervan en veel geluk in de toekomst!!
Proficiat! Jullie zagen er super gelukkig uit! Ik had de mannen ook graag blauwe dassen laten dragen en die van jullie is de kleur die ik in gedachte had: van waar komen ze? De kleedjes van je bruidsmeisjes vond ik ook heel mooi: ook hier wil ik graag een tip!Door je foto's heb ik er echt zien in gekregen maar nog even geduld hier...
Proficiat! Een heel mooi kleedje!!
Bea, je geduld wordt beloond hoor :-) het gaat snel hoor de laatste maanden.achteraf gezien zou ik graag nog eens die laatste weken opnieuw doen, die spanning, het aftellen,... héél leuk ! (vnl achteraf gezien :-)Dassen hebben we gekocht in C&A, was €10 geloof ik... De kleedjes van de bruidskindjes hebben we online gekocht bij humpiedump.nlde bolero's voor erover te doen komen van een winkel ergens in brussel.
Echt heel mooi! Het geluk straalde er van af!Leuk ideetje voor de bedankjes. Kan alleen maar op een winters huwelijk he ;-)Dikke proficiat!
Inderdaad, héle mooie foto's!Jullie liefde voor elkaar is echt goed te zien.Proficiat!
Romantische foto's, heel mooi!Het was wel een heel koude dag, maar toch ook een winterzonnetje...prachtig!!Heel mooie jurk ook!!Dikke proficiat en vooral nog lang nagenieten!!!groetjesSandra
Fien, proficiat! Mooie foto's, vooral de laatste zwart-witte van jullie dans samen vind ik top!
van harte proficiat, jullie zagen er fantastisch uit
Prachtige foto's Fien ! Je ziet de liefde ervan afstralen... Veel geluk als getrouwd koppel !
Wauw, amaai Fien, zo'n prachtige foto's, van zo'n stralende super dag!Leuk om jullie zo te zien stralen, echt amaai! Veel geluk en nog eens een dikke proficiat!x
Door onze eigen trouw kom ik nu pas je verslagje tegen. Supermooie foto's! Proficiat!