Terug naar overzicht
hoi,Misschien even vragen in Hulste(harelbeke) bij firma Vanassche er staan daar altijd brandweerwagens buiten die niet gebruikt worden denk ik?Is maar een idee.grtjs
Hoi Hanne : http://www.edsservices.be/brandweer/#Verhuur er zijn vrienden van ons die deze ook gebruikt hebben bij hun huwelijk.Succes met de voorbereidingen
Wij hebben er eentje gehuurd op www.funcar.be ze zijn uit Aalst maar komen naar overal.succes!
Hey, Mijn toekomstige echtgenoot heeft al gereageerd maar ik ben zo benieuwd. Wil gewoon eens vragen of uw toekomstige bij de brandweer is. Die kennis van ons is bij de brandweer van Lokeren. Mijn papa was ook bij de brandweer vandaar.
hei Ann, Mijn man is brandweerman vandaar het "orginele" vervoersmiddel.
Hey Hanne, dit is dan idd een leuk idee. Hopelijk vind je een leuke brandweerwagen. Succes nog met de voorbereidingen. Plezier op jullie huwelijk zal je alvast hebben met pompiers in de buurt :-)
Heel tof idee!Maar als je man bij de brandweer zit, kan hij dan niet iets regelen?
Ja dat vroeg ik mij ook af.De mijne is ook brandweerman en wij mogen de oude brandweerwagen (echt zo'ne oldtimer :-)) gewoon heel de dag kosteloos gebruiken.