Terug naar overzicht
Hoi TinneIk weet niet van waar je bent, maar je kunt eventueel eens bellen naar edelweis in Peer, super lieve en professionele mensen. Ik weet niet wat jij met een grote cupmaat bedoeld, maar zelf heb ik een 70 D en dat is niet altijd simpel om in de gewone lingerieketens een mooie goed zittende bh te vinden.Ik ben zelf nog niet bij hun geweest om hun collectie bruidslingerie te vragen maar zij verkopen er ook Marie Jo en ik weet dat die ook een bruidscollectie heeft.Anders kun je eens bij Linkx in Hasselt langs gaan, die hebben (dacht ik) ook wel bruidslingerie.Groetjes
Hey Tinne,Voor mijn gewone lingerie ga ik ook bij Edelweiss in Peer. Ik heb namelijk ook geen kleine maat.Mijn bruidslingerie heb ik bij E&R gekocht in Beringen, daar heb ik ook miijn kleed van. De keuze is daar niet zo groot maar mijn goesting zat ertussen en het voordeel was, ik heb mijn kleed erbij aan gehad dus ik weet dat het absoluut goed past.Misschien eens vragen waar jij je kleed hebt gekocht?Groetjes
Hey, ik ben zelf bij monte carlo in maasmechelen geweest. Ze had ook niet veel keuze, maar ze hebben speciaal besteld en vermaakt voor mij, hier werd ook geen extra kost aangerekend.groetjes