Terug naar overzicht
Ik volg, want ik zit met hetzelfde probleem Heb hier al wel gehoord van bruidjes die hun onderrok goedkoper kunnen kopen hebben in vb bruidswinkel La Tiara in Antwerpen.Maar online kopen is natuurlijk makkelijker dan helemaal naar Antwerpen om een rok...
Er zal wel een verschil inzitten: hetzij in soort stof, in het aantal stof, meerdere hoepels, de diameter van de rok, draagcomfort...
Ik betaal €75 voor mijn onderrok. Mijn kleed gaat van BoutiqueCouture uit Sint-Niklaas komen. Supervriendelijke vrouw en prijselijke jurken. Zelfs de accesoires zijn betaalbaar. Een echte aanrader.
ik kocht de mijne via http://www.bruidsatelierolga.nl/ gewoon even een mailtje sturen met het type onderrok je zoekt en je maat en je krijgt de prijzen. voor mij was de prijs minder dan de helft (met verzendkosten bij) van wat ik in de bruidswinkel zou betalen. voor net dezelfde hoepelrok :-)heel correcte en snelle service!groetjesJoyce
Even ter info: als er verschil zit in de prijs, dan zit er ook verschil in de kwaliteit van de onderrok. Je moet ook rekening houden met de omtrek van de rok (hoe breder hoe duurder) en het aantal hoepels en lagen tulle er in de rok verwerkt zijn.
Ik ben alleszins blij dat ik maar 40 euro betaal voor mijn rok.Misschien zal die van kwaliteit wat minder zijn maar wat doen zo'n rok, je jurk mooi breed maken en je doet dat 1 dag aan. Zal wel lukken met wat minder kwaliteit zeker?Allee ik ben geen kenner maar de prijzen die ik hier al heb gelezen voor onderrokken zijn soms serieus overdreven.Mijne komt ook van La Tiara.
Ik verkoop mijn onderrok: diameter van zo'n 80 cm en een omtrek van 250à260 cm.Gekocht bij Pierre-Yves.Volgens mij is er wel een verschil met de online te kopen hoepelrokken. De hoepel die erin zit is soepel zodat die niet zo aftekent in je kleed (is niet mooi als je echt ziet dat er een hoepelrok onder gedragen wordt). Bovendien zitten er ook wat laagjes stof over de hoepel zodat die echt niet zichtbaar is.
Indien interesse, geef maar een seintje! :-)